1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Reglementen PGB ziektekostenverzekeraars

Auteur Bericht
Nelleke Geplaatst: maandag 15 Februari 2016 17:32
Dit vind ik wel heel erg kort door de bocht,als je met een pshyatrische patient en manisch depressief patient te maken krijgt,
En je hebt al veel zorgverleners van een instantie gehad ,die er een grote puinhoop van maken,en gewoon zich niet aan de tijden houden ,laat staan aan tijden toe dienen medicatie die op vaste tijden moeten worden gegeven ,en daar gewoon een dikke chaos van maken,en denken och die mevrouw merk thet toch niet ,want ze is toch pshychis gestoord,en opname na opname volgt.
En daar ook nog eens bij komt dat ze gewoon de uren wel declareren,dat vind ik dus zorgelijkEn als dan de familie ingrijpt en hun baan hier voor opzeggen,mag dat dan, en Mevr ziender ogen opknapt,door dat ze wel de medicatie op vaste tijden krijgt,en niet meer opgenomen hoeft te worden,en dan nog even dit deze patient moet aangestuurd worden,met douchen en noem maar op,en als ze dan tegen de zorgverleners bepaalde instantie,s zei ik wil niet douchen,dan douchten ze dus niet en dat dagen achter elkaar en laat staan iets met Mevr te ondernemen dat was er dus niet bij. ,en waren lekker op tijd weer weg,maar natuurlijk wel declareren volle buit.Dat vind ik dus pas erg en misbruik maken van de situatie.
:twisted:

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.