1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Administratieve hulp Burgum

De Nationale Hulpgids is de grootste Hulpgids van Nederland en heeft meerdere advertenties in de categorie "Administratieve hulp advertentie" voor jou in Burgum. Je kunt zelf op elke Administratieve hulp advertentie reageren of zelf een gratis advertentie plaatsen. Door een gratis advertentie te plaatsen of op onze aanbieders te reageren krijg je snel en betrouwbaar de Hulp die jij nodig hebt. Aanmelden bij de Nationale Hulpgids is gratis!

Hieronder staat een overzicht van alle Aanbieders in de categorie Hulp bij Administratie in Burgum. Klik op een Administratieve hulp advertentie en neem contact op, zodat je snel en eenvoudig de juiste vindt in Burgum.

2 Aanbieders in de categorie Hulp bij Administratie Burgum gevonden

foto Administratieve hulp advertentie Arend in Burgum

Arend in Burgum | 51 jaar
Administratieve hulp advertentie: Ik bied praktische ondersteuning in het dagelijks leven op het gebied van wonen, werken en dagbesteding. Ik heb met diverse doelgroepen gewerkt in de zorg en op maatschappelijk gebied, zoals mensen met dementie, gehandicapten, daklozen, vluchtelingen. Ik ben geschoold op het gebied van sociale dien... Lees meer »

foto Administratieve hulp advertentie Willy in Burgum

Willy in Burgum | 53 jaar
Administratieve hulp advertentie: Als ervaren agogisch werkster en professioneel coach kan ik u begeleiden. Ik heb ruim 30 jaar werkervaring. Respect en positieve werkhouding kunt u van mij verwachten. Kijken naar de mogelijkheden, niet naar onmogelijkheden. De mens meer in verbinding brengen met zichzelf. In passende stapjes ... Lees meer »

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.