1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Wil je vanzelf geschikte hulpen per e-mail ontvangen?
E-mailadres:

Onder de Pannen

Notitie (alleen voor jezelf zichtbaar)
sluiten
Logo van Onder de Pannen
  1. Marije Haak
  2. Appingedam
  1. Nederlands

Over Onder de Pannen

WOONPLEKKEN BESCHIKBAAR!

Wonen Onder de Pannen is een begeleid wonen initiatief in Appingedam. Wij hebben twee locaties. Op locatie 1 bieden wij begeleid wonen voor volwassenen met ASS problematiek. Op locatie 2 bieden wij begeleid wonen voor (jong)volwassenen met GGz problematiek. Beide locaties bevinden zich in het centrum van Appingedam. Bij ons woon je zelfstandig in je eigen woning en ontvang jij begeleiding van het team. De begeleiding is aanwezig van maandag t/m vrijdag van 15.00-21.30 uur. En op dinsdag, woensdag en donderdagochtend van 09.30-13.30 uur. Buiten deze tijden om zijn wij 24 uur per dag telefonische bereikbaar voor dringende zaken. De begeleiding is gericht op alle facetten van het leven: wonen, huishouden, administratie, gezondheid/voeding, structuur en regelmaat, zingeving, dagbesteding et cetera.


Wonen met regie op eigen leven
Hoe je woont, is natuurlijk heel persoonlijk. En ook wat je daarbij nodig hebt. Samen met de begeleiding wordt er gezocht naar een balans tussen het zelfstandig wonen en de individuele behoefte aan begeleiding. Hierdoor hou je zeggenschap en de regie op je eigen leven. ‘Ondersteuning waar nodig, zelfredzaam waar het kan’, dat is ons motto

Daarnaast bieden wij ambulante begeleiding en zijn wij onze dagbesteding locatie aan het ontwikkelen. Heb je hier vragen over mag je ons ook altijd benaderen.

Kwaliteit

yes.gif Medewerkers hebben een VOG
Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een verklaring waaruit blijkt dat het gedrag van de medewerkers geen bezwaar oplevert voor het gevraagde doel, bijvoorbeeld het leveren van zorg.
yes.gif Medewerkers hebben BIG registratie
BIG staat voor: Beroepen in de Individuele Gezondheidszorg.
De Wet BIG geeft regels voor beroepen in de gezondheidszorg en biedt patiënten bescherming tegen ondeskundig en onzorgvuldig handelen.
yes.gif Werkt met een Zorgplan
Een Zorgplan (ook wel behandelplan genaamd) is een plan waarin een beschrijving en het doel van de behandeling en de algemene gegevens van een patiënt in beschreven staat.
yes.gif Continuïteit van hulp gegarandeerd
De hulpvrager kan ervan opaan dat, wat er ook gebeurt, er altijd zorg geleverd wordt, bijvoorbeeld doormiddel van vervanging bij ziekte.
yes.gif Algemene voorwaarden en privacyreglement
Beschikt over algemene voorwaarden en privacyreglement: met algemene voorwaarden is het direct duidelijk welke rechten en plichten u en degene met wie u zakendoet heeft.
In een privacyreglement is vastgelegd welke gegevens van de zorgvrager worden vastgelegd en wie die mag inzien
yes.gif Toetsing tevredenheid van de hulpvrager
De tevredenheid van de hulpvrager over de geleverde hulp wordt regelmatig getoetst door bijvoorbeeld een vragenlijst te laten invullen
yes.gif Periodiek overleg met de hulpvrager
Er wordt overlegd met de hulpvrager over de geleverde hulp en de toekomstige behoeftes
yes.gif Er wordt een logboek bijgehouden
In het logboek worden per dag de belangrijkste verzorgende handelingen genoteerd, de medicijnen die zijn gegeven, de eventuele bijzonderheden enzovoort.
yes.gif BAMw registratie
Beschikt over een BAMw registratie: het BAMw toetst of de geregistreerde zich aantoonbaar schoolt, competenties onderhoudt en continu bij blijft op zijn of haar vakgebied
yes.gif Inschrijving Kvk
Beschikt over een inschrijving bij de Kamer van Koophandel
yes.gif Medewerkers hebben een EHBO diploma
De medewerkers van dit buro beschikken over een EHBO diploma
yes.gif Aansprakelijkheidsverzekering
Beschikt over een Aansprakelijkheidsverzekering bedrijven (AVB). Dit dekt onder andere schade aan personen (bv. lichamelijk letsel) en schade aan zaken (bv. televisie laten vallen)
yes.gif Medewerkers hebben een reanimatie certificaat
De medewerkers van dit buro beschikken over een reanimatie certificaat
yes.gif Aansluiting klachtencommissie
Beschikt over een een aansluiting bij een klachtencommissie. Hulpen zijn verplicht een regeling treffen voor het afhandelen van klachten.
yes.gif Modelovereenkomst
Maakt gebruik van een modelovereenkomst om de arbeidsrelatie te formaliseren.
Startdatum bedrijf: 2010

Lid van branchevereniging:

-
Hulpaanbod & tarieven
  1. Begeleiding: Tarief in overleg
    Begeleid wonen: Tarief in overleg
    Dagbesteding: Tarief in overleg
Kan het volgende doen:
  1. Meld je aan of login om de handelingen te bekijken.

Extra info
  1. Ja
  2. Nee
  3. Niet van toepassing
Ervaring
  1. Volwassenen 
  2. Deze specifieke ervaring is alleen voor geregistreerde gebruikers

Beschikbaarheid
  1. ma di wo do vr za zo
    ochtend jajajajajaneenee
    middag jajajajajaneenee
    avond jajajajajaneenee
    nacht neeneeneeneeneeneenee
Aanbevelingen
  1. Onder de Pannen heeft nog geen aanbevelingen.

Door een aanbeveling te plaatsen voor Onder de Pannen help je om de betrouwbaarheid te vergroten. Jouw aanbeveling is erg belangrijk voor andere mensen om een goede keuze te kunnen maken. Let op dat de aanbeveling door iedereen gelezen kan worden. Wil je anoniem blijven, vul dan bijvoorbeeld alleen je voornaam in.

  1. Plaats een aanbeveling
  2. Je e-mailadres wordt niet door ons op de website getoond, alleen gebruikt om een bevestiging van de aanbeveling heen te sturen
Werkgebied:
  1. Appingedam
  2. Groningen 
Locatie

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.