1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

tijdelijk verblijf opsparen?

Auteur Bericht
Geplaatst: donderdag 11 December 2008 16:02
Hoihoi wie kan mij vertellen of je tijdelijk verblijf kunt opsparen voor een wat langere vakantie? en hoe doe je dat? kun je dan ook met t gezin mee zeg maar?
Geplaatst: donderdag 11 December 2008 16:46
Je kunt opsparen binnen hetzelfde jaar. Het kan dus ook bijv. 2 weken achtereen en dan twee maanden niet.
Geplaatst: maandag 15 December 2008 13:36
dus ik heb 1 etmaal per week gekregen en dan zou ik in een maand 4 etmalen hebben en met nog een maand weer , dus zouden we na 2 maanden een week weg kunnen? met t gezin? zoja hoe verantwoord je dat dan? want het is prettig als kind uit logeren gaat ivm met rust maar nog fijner is het om samen te gaan en ook dan komen we aan rust...vaak is andere omgeving al lekker om bij te tanken
Geplaatst: maandag 15 December 2008 20:04
Dan kunt U 7 dagen tijdelijk verblijf boeken.
Tijdelijk verblijf mag je ook gebruiken voor persoonlijke verzorging of ondersteunende begeleiding, als U hiervoor geen zorg in natura afneemt. De PGB houder hoeft dus niet weg, maar mag! Hij kan ook met het gezin op stap.
Als er maar zorg op basis van een contract geboden wordt. Onder welk kopje is minder belangrijk.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.