1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

nieuwe beschikking van het PGB

Auteur Bericht
Geplaatst: donderdag 13 November 2008 07:19
hallo wie weet wanneer je de nieuwe beschikking van het PGB krijg van 2009 en bij mijn betalen ze elk kwartaal hoe gaat dat nou dan in dec ik krijg het altijd op de 26 van het kwartaal maar hen nog geen nieuwe beschikking van het PGB gehadt blijf dat dan het zelfen of wie weet zo iets als was bedankt
Geplaatst: vrijdag 14 November 2008 09:04
Bij ons komt de beschikkiing PGB-AWBZ altijd in december.
Als het dit jaar goed gegaan is, gaat het waarschijnlijk volgend jaar ook goed. Dat is het voodeel een computer: als je er goed in zit, kom je er niet zo maar weer uit!
Geplaatst: vrijdag 14 November 2008 20:21
bedank voor de info maar dat dan gebeurt de uitbetaaling ook gewoon de 26 of tewel 27 dec zo als elk kwartaal zo als u weet
Geplaatst: zaterdag 15 November 2008 10:22
Als de indicatie hetzelfde is, is de de beschikking dat ook en blijft U voor de betalingen in de computer zitten.
Als U zelf automatisch betaalt kunt U overwegen de betalingen enkele dagen uit te stellen, zodat enkele dagen verschil niet meer uitmaakt.
Foveo Geplaatst: woensdag 17 December 2008 00:30
Je moet kijken naar de looptijd van je indicatie, op basis daarvan krijg je een vervolgbeschikking.
Sommige zorgkantoren sturen deze medio december, sommige doen dat pas in januari.
Als je een geldige indicatie hebt dan moet je je geen zorgen maken!

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.