1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

bejegening door zorg verlener

Auteur Bericht
Geplaatst: maandag 25 Augustus 2008 11:54
Boedda, het was mij al veel vaker opgevallen dat die Sheriden of zoiets erg vaak onzin uitkraamt en dingen die hij/zij DENKT TE WETEN presenteert als feiten, terwijl die gedachten in het geheel niet onderbouwd zijn.
Mede daardoor reageer ik niet veel op dit forum.

Sheriden voordat je wat typt vraag je eerst eens af: denk ik dat ik het weet, of weet ik dat ik het weet?
En als je het niet zeker weet, kun je het altijd nog opzoeken, zoals in reacties hierboven al meermalen is aangegeven.


Boeda ik hoop dat je door de ervaring met deze maatschappelijk werker zelf ook wat hebt geleerd: zelf tijdig je grenzen aangeven, het grote geheel in het oog houden en je niet te afhankelijk opstellen, anders zit je over een tijdje weer in net zo'n situatie. Onthoud dat jij de baas bent en wat ondersteunen inhoudt. En dient er zich een volgende helper aan waarvan je niet het idee hebt dat die geschikt is, neem hem dan niet aan maar zoek iemand die wel geschikt is.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.