1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Halfjaarlijkse verantwoording

Auteur Bericht
Geplaatst: zaterdag 28 Juni 2008 17:27
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag over de haalfjaarlijkse verantwoording, misschien dat iemand mij hierbij kan helpen.

Ik was dus bezig met de administratie van het pgb van mijn zoon. Het blijkt dus dat ik het budget van het eerste halfjaar heb overscheden, het is niet een heel groot bedrag. Moet ik dit bedrag nu wel of niet op het verantwoordingsformulier vermelden? Of doorschuiven naar het volgende halfjaar. Er moet nl wel belasting over betaald worden door mijn hulpverleners, terwijl als je het goed bekijkt, ik dit bedrag bijwijze van spreken uit mijn eigen zak heb betaald. Ik weet niet precies wat ik hiermee aan moet. Wel opgeven of niet?

Groetjes Wilma
Geplaatst: zondag 29 Juni 2008 16:16
Alle betalingen gedaan in de eerste helft van het jaar gewoon opgeven. Je hebt een PGB voor een heel jaar. De eindafrekening door zorgkantoor gaat over het hele jaar.
Geplaatst: zondag 29 Juni 2008 16:43
Bedankt voor de info.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.