1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Ervaring met slaapwacht

Auteur Bericht
Geplaatst: donderdag 26 Juni 2008 16:23
Hallo,

Een man van 57 met een hoge dwarslaesie heeft mogelijk in de (nabije) toekomst 24-uurs zorg nodig. Op dit moment heeft hij een inwonende zorgverleenster die waarschijnlijk de langste tijd voor hem verzorgt heeft en er misschien mee gaat stoppen. Waar hij het meeste tegenop ziet is de nacht omdat hij 's nachts een keer gedraaid moet worden, en absoluut niet alleen kan zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee en wat kost zoiets?
Cailin Geplaatst: maandag 30 Juni 2008 20:49
Ik heb zelf na mijn revalidatie periode een tijdje slaapwacht nodig gehad, ik heb hier toen en vast tarief per nacht voor afgesproken.
Gast Geplaatst: vrijdag 04 Juli 2008 14:06
Dag,

Als mijn gehandicapte zoon slaapt in de logeervz wordt er s nachts meegeluisterd door de centrale post van sheerenloo. Clienten die bang zijn worden bv gerustgesteld via dat systeem maar er kan ook echt hulp geboden worden en die is snel aanwezig. Het is natuurlijk een heel ander gevoel dan iemand in huis hebben maar misschien is het een alternatief om via Domotica bij een zorgaanbieder in de buurt tot een afspraak te komen. W.s is het goedkoper dan een slaapdienst.

Sterkte met het vinden van een oplossing,
Hanne

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.