1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

vergoeding Ondersteunen en Activerend

Auteur Bericht
Thérèse Geplaatst: zondag 09 Maart 2008 16:33
IK ga mijn eerste pgb zorgvrager krijgen.
Ben creatief therapeut en wil graag de uurvergoedingen van jullie weten voor :
ondersteunend- en activerende begeleiding
(globaal wel te verstaan)
vriendelijke groet,
waterjuf
Geplaatst: zondag 09 Maart 2008 17:47
is het niet logischer voor je een dienst aanbied dat jezelf weet wat je doet, en wat je ermee kan verdienen en wat je onkosten zijn. het is niet jou persoonlijke fout hoor, maar ik verbaas me er steeds over dat we schijnbaar in de zorg werken met het idee: als ik wat doe, wat krijg ik dan? ipv ik lever een dienst en dat kost me dit, dit moet ik als reserve opbouwen en daar moet ik van leven. we zien merk ik (inclusief ikzelf) ons zelf niet als een aanbieder van een dienst of beter gezegt als werk!!
denk niet teveel aan wat anderen doen, jij doet jou ding en je moet je als bedrijf verdienen in je zakelijke risico,s.
Coen Geplaatst: donderdag 20 Maart 2008 14:15
je kan natuurlijk wel kijken naar de prijzen van mensen die een vergelijkende dienst aanbieden. maar ik bepaal ook mijn eigen prijzen, en dat is van de dienst afhankelijk. als het niet goed is zoeken ze maar door.
Anne Geplaatst: donderdag 20 Maart 2008 20:45
Dag Waterjuf,

Ik ben ook creatief therapeut en biedt o.a. ondersteunende en activerende begeleiding aan PGB houders. Op mijn website kun je zien welke tarieven ik hanteer: edited by moderator — commerciele links zijn niet toegestaan op het forum — edited by moderator --
Ik denk ook (net als anderen al schreven) dat je zelf je tarieven moet bepalen en dat duidelijk naar (potentiële) cliënten moet communiceren.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.