1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

creatieve middag

Auteur Bericht
Niesje Geplaatst: woensdag 16 Januari 2008 20:49
Is er belangstelling voor creatieve middagen bij mij thuis, knutselen, tekenen, balansoefeningen, dat soort dingen, voor kinderen met een vorm van autisme en/of hoogsensitieve kinderen? Ik ben van plan om iets op te zetten en ben de vraag aan het peilen. Ik heb een prettige werkplek, en denk aan iets kleinschaligs, afhankelijk van de vraag en hoe de kinderen zijn. Leeftijd - hangt ook van de vraag af.
Reakties graag!
Geplaatst: vrijdag 22 Februari 2008 21:18
Hallo Jan,

Een heel belangrijke vraag:welke regio of plaats moet ik aan denken??

groetjes
Geplaatst: donderdag 10 April 2008 14:35
Nou ik zoek eigenlijk wel zoiets voor mijn zoon. Hij is houd van knutselen. Sporten is niks voor hem. Dus dit lijkt mij juist erg leuk. Ook voor zijn kontakten.
Maar idd in welke omgeving had jij dit in gedachten? Ik woon in Friesland.
Eigenlijk zou er in elke provincie 2 plekken moeten zijn waar kinderen met een contactstoornis (pdd etc) kunnen knutselen. Een soort logeerplek maar dan zonder logeren. Gewoon voor 2 uurtjes op de woensdag of zaterdag middag. Zou mooi zijn. Maar goed de laatste jaren gaat het hard met het aanbod voor deze groep kinderen. Maar dan moet ik wel zeggen; mijn zoon is 5 en half en voor deze leeftijd gaat de hulp nog niet zo hard.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.