1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Declaratie formulieren downloaden?

Auteur Bericht
Geplaatst: maandag 31 December 2007 17:55
voor iedereen die dit leest,

Ik heb een indicatie gekregen afgelopen 15 oktober en hetzelfde geldt voor Het PGB, maar nu heb ik al 3 keer gebeld voor die infomap( waar een uitgebreide folder in zit van PGB, modelcontracten en verantwoordings - en declaratie formulieren en opgaafformulieren t.b.v. belastingdienst) en ze zouden het opsturen, en het had eigenlijk allang binnen moeten zijn maar ik denk dat er iets is mis gegaan, dat kan gebeuren in deze drukte, dus ik wacht er nog op, maar ik wil toch graag optijd mijn formulieren goed ingevuld hebben, dus zolang ik dit nog niet in mijn bezit heb, is de vraag weet iemand waar ik die formulieren eventueel kan downloaden?, zodat ik zeker weet dat ik optijd alles netjes kan verantwoorden.
alvast bedankt.

Verder wil ik gelijk even van deze gelegenheid gebruik maken (misschien hoort het wel niet zo), maar wil ik via deze weg iedereen een goede jaar wisseling wensen, en dat 2008 maar een gezellig, begripvol en liefdevol jaar mag worden voor iedereen zorgverleners en gevers en een ieder die dit leest.

Groetjes Elma
Anne Geplaatst: maandag 31 December 2007 19:48
http://www.svb.nl/internet/nl/digitaal_loket/formulieren_en_brochures/pgb/index.jsp#2
Geplaatst: maandag 31 December 2007 21:04
dank je wel voor je reactie, ik heb nu de info die ik wilde hebben.

groetjes Elma

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.