1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Avertentie plaatsen

Auteur Bericht
Geplaatst: zaterdag 22 December 2007 12:27
Hoi allemaal,

Ik heb (afgelopen 15 oktober) een indicatie gekregen (C.I.Z.) en een PGB indicatie en ben dus op zoek naar een partikuliere hulp in de huishouding, (m/v) maar ik krijg mijn advertentie niet geplaatst. of ik het staat er wel op en kan ik de advertentie niet terug viden.
Is er iemand die mij kan vertellen wat ik fout doe?

Groetjes Elma
M.C.T Geplaatst: zondag 23 December 2007 13:44
Kijk eens onder de rubriek: "Vragen en suggesties PZN
Voor alle vragen en suggesties over het Persoonlijk ZorgNetwerk".
Nationale Hulpgids team Geplaatst: maandag 24 December 2007 09:56
Beste Elma,

We hebben je profiel bekeken en het ziet er goed uit. Je profiel is ook voor andere bezoekers zichtbaar. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je ons altijd bellen of e-mailen.

Het PZN Team
Geplaatst: donderdag 27 December 2007 12:07
Dank jullie wel voor je antwoord, ik kon het niet vinden maar dat komt omdat ik er net mee bezig ben, maar ik ben blij dat het er op staat.

Groetjes Elma
Geplaatst: donderdag 10 Januari 2008 01:17
hallo allemaal,

ik heb inmiddels mijn advertentie net verwijderd, omdat ik iemand heb gevonden die mij komt helpen.

Ik blijf de verhalen wel lezen op het forum, je leest en leert er iedere keer weer van, en je steekt er een heleboel van op.

Groetjes Elma
Geplaatst: woensdag 16 Januari 2008 07:40
hallo,

even een vraagje, ik krijg nog emailtjes als reactie op mijn advertentie,
(erg lief hoor), maar ik heb inmiddels al hulp, dus ik heb om dit moment geen hulp meer nodig,en ik dacht dat ik de advertentie er toen gelijk uit had gehaald, maar ik kan het niet meer terug vinden, begrijp ik het nu goed dat omdat ik de advertentie niet meer kan vinden dat hij er toch uit is?

alvast bedankt,
groetjes Elma

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.