1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Iemand in loondienst nemen

Auteur Bericht
Geplaatst: woensdag 07 November 2007 16:01
Voor zoontje met autisme iemand in loondienst nemen. Iemand van 21 jaar met gerichte opleiding. Wat betaal je zo iemand per uur?
Geplaatst: woensdag 07 November 2007 20:31
in loondienst? weet u het zeker? ik zou eerst met een jaar contract beginnen. de ervaring leert mij dat het echt lastig is om prive bij iemand te werken. het voor en nadeel is dat het zo persoonlijk is! er is heel snel een spanningsveld hoe je de medewerker bijstuurt, vrij laat, mee laat eten of betrokken of afstandelijjk bent. geld is zeker een positiev bindende factor maar een meisje van 21 zal er meer werk naast willen doen of een vriend krijgen en het dat niet meer willen. dat is toch mijn waarschuwing. maar op de site van de svb staan de minimumlonen of een paar euro meer per uur boven haar salaris elders verdient. (tussen de 10 en 25 euro?)
Geplaatst: dinsdag 12 Februari 2008 19:18
Hallo,het is een jong iemand dus hoeveel ervaring? en eerst heb je proefmaand met een contact dus denk dat 12/14 euro max op zijn plaats is en dan is het nog ruim boven min loon toch? Je kan indien je iemand treft die echt goed blijkt te zijn ook na een volgend contract wat hoger uurloon betalen indien je pgb dit toelaat bv,

succes J.Prins
M.C.T Geplaatst: woensdag 13 Februari 2008 11:06
"indien je pgb dit toelaat bv".
Contract is contract, of U nog PGB over heeft of niet!
TomË Geplaatst: donderdag 14 Februari 2008 14:14
type type type

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.