1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Vervolgaanvraag indicatie.

Auteur Bericht
Geplaatst: zaterdag 08 September 2007 00:58
Hoi,

ik las dat bij een eventuele vervolgaanvraag van een indicatie, er een evaluatie meegestuurd moet worden van de geboden zorg.
Hoe kan je dat het beste invullen? Een gedeelte van de PGB gaat nu naar mijzelf, het andere gedeelte naar mijn moeder die de logeeropvang biedt.

groetjes miranda
Geplaatst: zondag 09 September 2007 00:41
bellen en vragen bij het ciz... zei willen het horen. misschien is 1 zin al voldoende of een a4tje. gewoon vragen en bij voorkeur naar wie je het persoonlijk moet opsturen. Wat willen jullie weten, wat is de bedoeling daarvan? dreigt er anders een korting? kan ik zo ook meer pgb krijgen? enz
Geplaatst: maandag 15 Oktober 2007 09:44
Een gedeelte gaat naar jezelf...wist niet dat die mogelijkheid er bestaat..

wat voorn betaling mag je dan aan jezelf doen..ja misschien vreemde vraag maar ik wil dit toch graag weten hoe dit zit....

groetjes en hoop van je te horen...
Geplaatst: donderdag 18 Oktober 2007 21:04
kylie; zorg er voor dat je het hele jaar door alle zorg zo verantwoord mogelijk inkoopt! dus probeer jezelf en je gezin te ontlasten met behulp van het pgb. en vooral datgene aan het kind toe te kennen voor wie het bedoeld was! dat is de bedoeling! heb je dan nog geld over, dan heb je goed je geld besteedt en moet je aan jezelf de rest overmaken. je kunt met uren ondersteunende begeleiding werken met 30 euro per uur. dit om gemakkelijk je uren te verantwoorden. je kan dus 30 euro, 300 euro of 3000 euro per maand verdienen (ps ik zie vaak bij kinderen van 12 jaar dat ouders wel 1500 euro per maand hebben en dan 300/400 per maand overhouden....
Geplaatst: donderdag 07 Februari 2008 20:06
en worden zulke bedragen dan als normaal gezien, 1500 per maand voor je zelf? ik vind iemand 30 euro per uur betalen erg veel, mijn man is oa timmerman, zwaar werk dus en heeft dat bij lange na niet. op dit moment zijn wij weer opzoek naar een nieuw logeeradres, maar schrik toch weer als ik hoor hoeveel mensen daar voor willen hebben

vraag is, wat is normaal?
Geplaatst: donderdag 07 Februari 2008 20:50
als je per maand 100 uren werkt voor 10 euro per uur heb je 1000 euro..
als je 20 uren werkt voor 30 euro heb je 600 verdient! als je hoort dat iemand 30 euro verdient zegt dat niks over het totaal bedrag..het ligt nooit hoger dan het totaal bedrag en je eerste verantwoordelijkheid is je geld besteden aan externe zorg, dat geeft deskundige ontlasting. en of je met het overige geld aan jezelf 50 euro of 15 euro betaald, het is niet meer dan wat het bankoverzicht aangeeft en dat is weer gebaseerd op een indicatie. een indicatie van wat voor zorg (bedrag) tegen over de beperking staat. een externe hulp moet je wel bewust uitzoeken wie wat waard is!

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.