1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

weinig reacties

Auteur Bericht
Jeanne Geplaatst: dinsdag 14 Augustus 2007 00:09
Er is al een topic over geweest,toch merk ik dat er nog steeds weinig gereageerd wordt op de berichten die ik via PZNNET verstuur. Ik reageer op de advertenties en toch krijg ik (bijna) geen reacties terug. Ik krijg geen reacties van de zorgvragers, terwijl het toch de bedoeling is dat ze hulp krijgen, neem ik aan. Wat kan hieraan gedaan worden? En hoe wordt dit probleem aan gepakt?
Jose Geplaatst: dinsdag 14 Augustus 2007 11:05
Ook ik ondervind dit probleem. Mijn ervaring is tot nu toe dat ik op de 10 advertenties uit nationalehulpgids er maar 3 mensen reageren.
Ik hoop dat er snel iets aangedaan kan worden. Het is wel zo netjes en snel gebeurd om de reacties kort te beantwoorden.
Jeanne Geplaatst: dinsdag 14 Augustus 2007 11:14
Nou, ik baal een beetje dat je geen reacties terug krijgt. Bovendien steek ik er ook mijn tijd in om een goede reactie te geven, en zo voelt het alsof wat ik schrijf niet belangrijk is! Mensen vroegen toch om hulp, laat dan ff weten dat je voorzien bent. Of misschien voor PZNNET een limiet stellen aan hun berichten. Bv. na 2 maanden gaan de berichten eruit en moeten mensen een nieuwe advertentie zetten.....
Geplaatst: dinsdag 14 Augustus 2007 12:57
Snap ik niet, Mijn moeder zoekt dringend hulp; zie forum zorgvragers; ik reageer zeker.
Niesje Geplaatst: dinsdag 14 Augustus 2007 20:14
Misschien handig om te vermelden in welke regio je ongeveer woont. Als ik reageer en jouw moeder woont in Limburg heb je er niet zoveel aan... ik woon in prov. Groningen
Geplaatst: zaterdag 18 Augustus 2007 18:13
iedere weet dat via mail en internet een snelle maar anonieme manier van contact maken is. hulp vragen per mail is niet de voorkeur maar een noodsituatie. het is al een hele stap om een pgb aan te vragen. te beseffen dat je zorg nodig hebt en dat je dat als werkgever nog wel eigenhandig mag organiseren. een voorrecht wat heel wat vraagt van een zorgvrager.....!
niet voor niets heb je vooral een zorgvraag.. en heb dan maar weer eens het vermogen om als een werkgever te selecteren en te weten wat je wilt! geduld en begrip lijkt me redelijk. het is voor ons als aanbieders een kans voor hun een noodsituatie!
Jeanne Geplaatst: maandag 20 Augustus 2007 16:47
Hoi Sharedan,
Ik begrijp dat het niet altijd gemakkelijk is, maar op zijn minst zou er toch gereageerd kunnen worden. Het is me al een aantal keren overkomen, dat je gewoon he-le-maal niks hoort. Op andere match-sites is de beantwoording veel beter. Dát wilde ik aangeven......
Nationale Hulpgids team Geplaatst: dinsdag 28 Augustus 2007 15:14
Dag iedereen,

We volgend uiteraard deze discussie op de voet en hebben de volgende verbeteringen doorgevoerd in het berichtensysteem

1. Als je een bericht verstuurt naar een ander lid van PZN, dan ontvangt deze een e-mail met daarin de inhoud van het bericht. Je weet dus zeker dat het bericht gelezen wordt.

2. Vervolgens kan de ontvanger van het bericht besluiten om een antwoord te sturen, maar de ontvanger kan ook op een link klikken, om de verzender te laten weten dat er geen interesse is. Dit is voor de ontvanger een kleine moeite en de verzender weet waar hij of zij aan toe is.

We proberen de website continu te verbeteren, dus we nodigen jullie uit jullie suggesties naar [email protected] te sturen

Het PZN Team

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.