1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

uurloon begeleiden bij ontspanningsactiviteiten

Auteur Bericht
Geplaatst: zaterdag 14 Juli 2007 22:02
Ik heb een dagactiviteitencentrum voor mensen met een verstandelijke beperking en nu ga ik twee weekenden in de maand een meisje begeleiden bij ontspanningsactiviteiten, zoals bioscoop, de stad in, uitgaan.
Nu vroeg ik mij af wat voor uurloon ik moet vragen?
Als ik maar 10 euro vraag, hou ik als ik de kosten vervoer, belasting, zekering misschien 5 euro over.
Zijn er misschien andere die hier ervaring mee hebben?
Geplaatst: zaterdag 14 Juli 2007 23:26
voordat je dat zelf doet zou ik eerst kijken of een vrijwiliger dit soort activiteiten ook kan doen! vooral humanitas zet zich sterk in om dit soort activiteiten met een vrijwilliger te doen. zo niet dan kan het vallen onder ondersteunende begeleiding.met de daarbij horende salaris en onkosten-vergoeding van wat je hebt gedaan (de bios of zo)
Geplaatst: vrijdag 10 Augustus 2007 13:07
Beste Suzanne2,

Ik las dat je een zelfstandig dagactiviteitencentrum voor mensen met een verstandelijke beperking heb opgezet.
Ik ben al heel lang iets soortgelijks van plan, en ben benieuwd hoe je dit aangepakt heb.
Zou je met mij eens van gedachte willen wisselen hierover per mail?
Alvast bedankt voor je reactie.
mvg.
Florien
Geplaatst: vrijdag 10 Augustus 2007 13:34
mailadres is: [email protected]

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.