1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

als zzp ook zelf zorgvragers zoeken en vinden

Auteur Bericht
Geplaatst: woensdag 04 Juli 2007 13:05
hallo ik had even een vraagje ik werk als zzp via een bemiddelings buro maar kan je dan ook zelf op zoek naar zorgvragergs of moet je allen via de buro zorgvragers krijgen.En zo niet waar kom ik aan contracten om vast te stellen bij de zorgvragers die ik zelf heb gezocht Want van de buro waar ik voor werk heb ik twee soorten contracten gekregen een voor clieten met een pgb buget en die andere voor mensen die een awbz hebben .die moet ik dan gewoon copieren een paar keer en elke keer als ik bij een nieuwe zorgvrager komt moet ik zon contract laten tekenen ,en die moet je ook goed bewaren.Kan ik dan die contracten ook gebruiken voor de zorgvragers die ik zelf heb gevonden?Nou genoeg getypt Is er iemand die antwoord op mijn vragen weet hoor ik graag ,alvast bedankt gr lisa :D :lol:
Geplaatst: woensdag 04 Juli 2007 14:00
als je via een zorgbureau werkt is het fatsoenlijk of zelfs ongewenst om zelf klanten aan te trekken. Het bureau zet zich voor jou in om klanten te krijgen en zaken voor jou en de client gemakkelijk te maken door de werkzaamheden buiten het de zorg voor jou te regelen. o.a zorgen zei voor jou dat je klanten krijgt. als jij zelf de mogelijkheid krijgt om voor jezelf te werken dan werk jij 1 maand met het bureau en fan laat je het bureau achter je en krijg jij meer salaris en het gezin is toch nog voordeliger uit! en dat zou niet wenselijk zijn voor degene die een bureau begint. dit hoeft natuurlijk niet zo te lopen, maar is dan niet te voorkomen! dus je moet of voor jezelf werken of afwachten.
Geplaatst: woensdag 04 Juli 2007 19:22