1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Wat te doen als de zorgvrager voor een tv-weekend ziek wordt

Auteur Bericht
Geplaatst: woensdag 04 Juli 2007 10:39
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag. Ik ben zorgverlener van 2 jongetjes. Die heb ik een weekend in de maand. Wat nu als een van de kids ziek word. Hoe gaat het dan verder?
Bij ons kan er meestal wel wat geschoven worden in de maand. Wat als dat niet kan?
Hier zou ik graag wat meer over willen weten.

Vast bedankt en groetjes,
Eva
Geplaatst: woensdag 04 Juli 2007 14:02
wat is je vraag precies?
financiele zekerheid of contact beeidiging of vervanging of de planning?
Geplaatst: zondag 08 Juli 2007 12:18
Het lijkt me vrij normaal dat een kind eens ziek wordt. Dat kan toch ook in het weekend dat jij de verantwoordelijkheid hebt. Ziek of niet ziek jij zorgt gewoon voor die boys. Dat heet verantwoordelijkheid, toch?
Geplaatst: zondag 08 Juli 2007 14:08
dat heeft niet altijd met verantwoordlijkheid te maken. als je 2 jongetjes uit 2 gezinnen hebt en je hebt een prijs berekend dat er 2 jongetjes tegelijk komen, wat doe je dan als 1 zich afmeld? wil je dan dat 1 de volle prijs berekend of dat de ander gewoon doorbetaald of geef je maar de helft van de tijd? dus er weegt meer mee dan alleen verantwoordelijkheid.
Geplaatst: maandag 09 Juli 2007 14:44
Wat je dan doet?
Zulke dingen spreek je van te voren af. Dat is wel zo professioneel. :lol:
Sander Geplaatst: dinsdag 10 Juli 2007 11:30
Ik ben het eens met anywhere.
Het is verstandig dit soort dingen van te voren af te spreken dat voorkomt miscommunicatie.

Bij zorginstellingen is het vaak zo geregeld dat als een kind ziek wordt en je hoeft om die reden niet te komen werken ouders / zorgvragen wel gewoon betaald. In ieder geval, zo is de regel. In de praktijk wordt ook wel eens gekeken of er op een andere dag bijv uren gemaakt kunnen worden i.o.m zorgvrager

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.