1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

uurloon

Auteur Bericht
Geplaatst: dinsdag 03 Juli 2007 15:15
hoi ik ben lis en ziekenverzorgende ik werk pas als zzp en heb dus nog niet genoeg ervaring mijn vraag is wat kan je vragen voor salaris aan iemand die lichamelijk zwaar gehandicapt is die hulp bij alles nodig hebt dus verzorging licht huishoudelijk werk en savonds naar bed brengen er is ook mogelijkheid om intern te wonen bij hem zijn dat gewoon slaapdiensten waar je aan moet denken weet iemand wat voor uurloon ik kan vragen want het zijn ook verschillende dingen of kan je beter een vaste bedrag afspreken weet iemand dat dan hoor ik het graar groetjes lis. : :lol: :
Geplaatst: zondag 08 Juli 2007 12:20
Google doet wonderen......
Geplaatst: zondag 08 Juli 2007 22:34
Beste Mippi,

ik wil jou niet tot prooi maken van al de vragen die in feite over hetzelfde gaan. maar wat mij opvallt is dat een gewone ondernemer zich laat informeren bij de kvk en eerst de vorm van zijn werk en financiele middelen etc gaat berekenen en dan een bedrijfsplan maakt en dan uiteindelijk gaat werken. ik weet niet of ik het negatief of begrijpend moet zien, maar in de zorg beginnen we eerst en dan gaan we pas nadenken. de vraag naar een tarief is als je alleen kijkt naar de cao simpel, maar tevens doe je er zeer goed aan om je stevig voor te bereiden op wat er allemaal bij komt kijken en bij collega,s zorgaanbieders te kijken. een tarief is niet zomaar te geven.
Geplaatst: maandag 09 Juli 2007 12:03
ik sta niet ingeschreven bij de kvk want het mag maar hoef niet als zzp in de thuiszorg dus kan ik daar ook geen informatie vragen maar in iedergeval bedankt .

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.