1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

nieuw hier

Auteur Bericht
Gast Geplaatst: zaterdag 02 Juni 2007 10:11
Hallo allen,

Deze site kortgeleden gevonden, leuk en interessant.
Veel info van collega zorgverleners.
Ik ben nu bijna 3 jaar zelfstandige in dit werk en klein begonnen, maar nu heb ik het druk, druk, druk. Dat is dus mooi.

Wat ik me de laatste tijd afvraag is. kan ik mijn werk uitbreiden, heb meer vraag dan ik kan invullen.
Wat opvalt bij het zoeken naar personeel is dat iedereen al volop aan het werk is, dus krijg je niemand in loondienst. Als dat al betaalbaar is.
Mijn vraag is dus of jullie je ervaringen hieromtrent willen delen met mij.

Groetjes Anka.
Geplaatst: zondag 03 Juni 2007 17:13
wat is de vraag precies? jij had het toch al druk? wie zoekt er dan personeel? en wie wil in loondienst en krijgt niemand? is de vraag over je eigen mogelijkheden, of wat niet werkt of hoe het anderen het doen?
Gast Geplaatst: zondag 03 Juni 2007 19:27
de vraag is dus of ik mijn werk uit handen zal geven, omdat ik meer vraag heb dan ikzelf aankan. Werkgever gaan worden dus.
Vraag mij dus af of jullie daar ervaring mee hebben.
Nelleke Geplaatst: zondag 03 Juni 2007 20:25
Waarom wil je personeel in dienst, je kunt ook een maatschap beginnen nietwaar? Het is een heel gedonder om mensen in loondienst te hebben!
Gast Geplaatst: zondag 03 Juni 2007 23:37
hoe bedoel je een maatschap , hoe moet ik dat zien.

Gr Anka
Nelleke Geplaatst: maandag 04 Juni 2007 08:38
http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=47139
Geplaatst: maandag 04 Juni 2007 11:35