1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Gebeurt dit vaker?

Auteur Bericht
Gast Geplaatst: dinsdag 17 April 2007 20:37
Hallo, hebben jullie ook meegemaakt dat je reageert op een advertentie op deze site en je gewoon geen antwoord/reactie terugkrijgt. Dat lijkt mij toch niet gewoon. Of kan het zo zijn dat mensen al voorzien zijn, en gewoon hun advertentie laten staan. In dat geval, is daar dan controle op? Hoop dat jullie wel reageren.
Geplaatst: dinsdag 17 April 2007 22:54
Heb dat inderdaad ook al een keer meegemaakt!
De mailtjes die via de site verzonden worden, komen niet altijd aan!
Ik geef altijd meteen mijn eigen e-mail adres door!
Antoinette Geplaatst: woensdag 18 April 2007 22:22
Heb ik ook al een paar keer meegemaakt, dat er geen reactie kwam of als ik wat meer info vroeg ook niets meer hoorde.
Wel jammer eigenlijk, want je gaat er een beetje vanuit, ik anders wel, dat je niet voor niets een advertentie plaatst voor een hulpvraag.

Groetjes, Antoinette
Nelleke Geplaatst: donderdag 19 April 2007 09:18
Hebben jullie al eens geprobeerd een berichtje aan jezelf te sturen? Bij mij kwam er dus geen vermelding van post op PZN in mijn gewone email, dat is nu verholpen, maar het is wel handig om even uit te proberen...
Geplaatst: donderdag 19 April 2007 19:31
wat een slimme tip, was ik nog niet opgekomen. Gelijk uitgeprobeerd, maar alles werkt! Aan de techniek ligt het dus niet. Henriette
Geplaatst: vrijdag 27 April 2007 13:30
Mij ervaring is zelfs dat ik verbaasd ben als er gereageerd word!!! Bovendien heb ik een bericht hierover naar PZN zelf gestuurd en.... je raadt het al: óók geen reactie!
Dit probleem is al héél lang bekend en er wordt (kennelijk!) ook al héél lang onvoldoende aan gedaan.
Helaas...
Johan
Nancy Geplaatst: vrijdag 11 Mei 2007 22:31
Komt mij ook bekend voor, massaal aan blijven geven bij PZN lijkt mij.
groeten Nancy
Lenie Geplaatst: zondag 13 Mei 2007 21:50
Ook ik heb maanden geleden al eens aangeven dat ik telkens wanneer ik een zorgvragerprofiel inkeek er geen concrete zorgvraag (nog) bleek te zijn. Ik heb toen de vraag gesteld waarom er zorgvragers op de site komen die blijkbaar niet echt op zoek zijn naar een zorgverlener. Een antwoord hierop heb ik echter niet gekregen. Wel een reactie van PZN: dat ze het een goede vraag vonden en mensen opriepen hier mede een oplossing voor te vinden!
Geplaatst: maandag 14 Mei 2007 14:59
Er zijn ook zorgaanbieders/vragers die deze site alleen gebruiken om hun administratie bij te houden.
Maar je hebt gelijk: vaak zijn de zorgvragers al voorzien van hulp, maar staat hun profiel wel nog op deze site.
Misschien wordt het wat overzichtelijker om de datum erbij te plaatsen wanneer een hulpvrager zich aanmeldt op de site voor hulp?
Of PZN laat een advertentie hoogstens 2 maanden op de site staan en vraagt na die tijd de zorgvrager of zijn/haar aanvraag verlengd dient te worden omdat de inschrijving is verlopen?......

Greetz, Ruby.
Nationale Hulpgids team Geplaatst: donderdag 24 Mei 2007 11:25
Dag iedereen,

Wij hebben jullie berichten nauwkeurig gelezen en gaan het nog beter aanpakken.

Op dit moment worden gebruikers die een maand niet op de site zijn geweest onzichtbaar gemaakt. Gebruikers die vaker inloggen en hun profiel goed hebben ingevuld komen beter naar voren in de zoekresultaten. Dit zijn maatregelen die wij hebben al hebben genomen om te zorgen dat alleen actieve gebruikers op PZN zichtbaar zijn.

Een maatregel die we nu aan het ontwikkelen zijn, is dat Zorgvragers verplicht moeten aangeven of zij alleen zelf op zoek willen gaan, of dat ze ook benaderd willen worden.

Ook gaan we controleren of gebruikers reageren op berichten en indien zij dit niet doen, zullen zij ook onzichtbaar worden gemaakt. (totdat zij de site weer bezoeken)

Op deze manier verwachten wij dat veel van de gevallen waarin Zorgvragers niet reageren, zullen worden voorkomen.

In ieder geval willen we jullie bedanken voor de tips en als jullie nog meer tips hebben, dan kun je die altijd in dit forum kwijt.

Het PZN Team
Geplaatst: donderdag 05 Juli 2007 12:44
Dag,
Ik zou graag van het PZN-team willen horen of de genomen maatregelen effect blijken te hebben. Zijn er meer of minder mensen die onzichtbaar gemaakt zijn. Wordt er beter of niet beter gereageerd op reacties van zorgaanbieders. Etc, etc.

Vriendelijke groet, Pascal
Nationale Hulpgids team Geplaatst: woensdag 11 Juli 2007 10:59
Beste Pascal,

De maatregelen die wij hebben getroffen werpen al vruchten af, maar het kan altijd beter. Binnenkort wordt de gehele website vernieuwd en dan voeren we nog een aantal maatregelen door die voor verbeteringen moeten zorgen.

Een daarvan is dat er wordt bijgehouden of een Zorgvrager/Zorgaanbieder heeft gereageerd op een ontvangen bericht. Indien dit niet het geval is, wordt er tot tweemaal toe een herinnering verstuurd. Reageerd de ontvanger dan nog steeds niet, dan ontvangt de verzender hiervan een bericht.

Zo is het voor de verzender duidelijk dat het bericht is ontvangen, maar dat de ontvanger niet heeft gereageerd.

Wij gaan jullie op de hoogte houden van alle wijzigingen via de nieuwsbrief

Het PZN Team

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.