1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Artikel over pgb

Auteur Bericht
Geplaatst: dinsdag 10 April 2007 17:15
Beste Sharedan

Ik heb jouw dit emailtje gestuurd, maar ik weet niet zeker of ik het goede email adres had, omdat ik hier geen antwoord op heb gekregen.

Samen met mijn moeder ben ik een activiteitencentrum aan het opstarten, zo kom ik ook aan jouw email adres.

Nu moet ik voor mijn opleiding SPH een artikel schrijven.
Nu wil ik dit artikel gaan schrijven over het onderwerp pgb

En dan hoofdvraag: Welke gevolgen hebben de veranderingen die plaats vinden in 2007 met betrekking tot het pbg voor de budgethouders en de particuliere zorginstellingen?

Nu moet ik voor deze opdracht ook een werkvelddeskundige hebben. Hierbij dacht ik dus aan jou, omdat jij zoveel overal van weet en de dingen altijd zo duidelijk uit kan leggen.

Als werkveld deskundige geef je feedback op mijn ontwerp en help je meedenken om een betere vraagstelling op papier te zetten. Misschien weet jij ook nog relevante literatuur die ik voor mijn artikel zou kunnen gebruiken, om het onderwerp theoretisch te kunnen onderbouwen?

Het proces van het artikel gaat namelijk als volgt:

- Ik maak eerst een ontwerp voor het artikel, met vraagstelling, doelstelling etc.

- Daarna geef jij hier feedback op en pas ik het ontwerp aan.

- Dan stuur ik het op naar school en die geven er weer feedback op, waarna ik mijn ontwerp weer aanpas.


- Als het hele ontwerp is goed gekeurd mag ik verder gaan met het artikel schrijven.

- Als het artikel af is, is het de bedoeling dat jij hier weer feedback op geeft.

- Na deze feedback pas ik het artikel weer aan.

- En dan laat ik het weer lezen door school en krijg er weer feedback op, deze feedback verwerk ik dan en dan heb ik mijn uiteindelijke artikel.

Groeten Petra

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.