1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

ZIN aanbieder worden/contract met zorgverzekeraars

Auteur Bericht
Vanja Geplaatst: zaterdag 12 November 2016 12:08
Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt? Ik ben zzper en in bezit van agb code.

Is het voor een zzper uberhaupt mogelijk om een contract met zorgverzekeraars af te sluiten.

Verder probeer ik me aan te melden bij vecozo maar mn agb code wordt niet herkend. Ik heb vecozo al gemails hierover maar wellicht heeft iemand hier nog ideen wat ik fout kan doen.

Alvast bedankt.

Groeten vanja
Nelleke Geplaatst: maandag 14 November 2016 15:05
CZ is een van de weinige ziektekostenverzekeraars die ZZP-verpleegkundigen zorg in natura laat leveren. Helaas doen ze dat alleen met niveau 5 verpleegkundigen.
Wil je graag ZIN leveren via de ziektekostenverzekeraar is de enige optie om je aan te sluiten bij een coöperatie van freelanceverpleegkundigen. En anders via PGB-ZVW.
Annelies Geplaatst: zaterdag 11 Maart 2017 08:53
Beste Vanka,

Tegenwoordig kun je als zzp' er ook bij ZIN ( ZVW ) de papieren factuur laten vergoeden via de cliënt of via een akte van cessie.
De betreffende zorgverzekeraar kan je daar over informeren.
Mocht je voor je cliënten iemand zoeken, die een indicatie kan/ mag stellen ( zorgverzekeringswet ) dan kun je desgewenst contact opnemen met mij.
Dat geldt ook voor pgb cliënten binnen de ZVW.

vriendelijke groet, Annelies Blekman
Thuisverpleegkundige
te Nieuwegein

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.