1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Hoge indicatie gemeente en toch thuiszitten

Auteur Bericht
Geplaatst: vrijdag 08 April 2016 09:49
Ik heb een vraag, gesprek gehad met gemeente Kampen, indicatie 9 dagdelen en individueel. Geen PGB meer, maar de vergoeding is zo laag per dagdeel dat ik nu thuis zit. Hoogste indicatie bijna 1 op 1 geen grote groepen. vergoeding net 30 euro per dagdeel. Ook mijn mantel zorgen moest ik ontslaan, partner omdat dit gewoon bij haar taken hoort. Heel vreemd, andere die door de week in een zorgboerderij verkeren krijg hun partner goed uit betaald. Ik betaalde 20 euro dat was het max. Ik ben geen lid maar kan je de gemeente Kampen aansprakelijk stellen voor het niet leveren van diensten.

De vergoeding is zo laag dat niemand mij in dagbesteding wil hebben.

Wij weet raad
M.C.T Geplaatst: vrijdag 08 April 2016 10:11
Heeft de gemeente Kampen geen dagbesteding gecontracteerd als ZOrg in natura?
Geplaatst: vrijdag 08 April 2016 12:34
Ja genoeg maar dat is niet passent voor mij,
Ik heb jaren in de goede oude tijd met kunst bezig gehouden PGB dagbesteding
Deze plekken heb je niet in zorg in natura
Dat deelt de gemeente ook.
Ik heb uitdaging nodig en in grote groepen is voor mij te druk.


Maar de vergoeding wordt niet hoger.

met vriendelijke groet

kees
Tanja Geplaatst: donderdag 26 Mei 2016 22:04
Hallo Kees,

Dit is een probleem...lees GROOT probleem wat nu speelt en waar iedereen mee te maken heeft of krijgt te maken dit jaar. Op politiek nivo moet dit nu opgepakt worden...! Je kunt er nu nog niets aan doen,.,tip,..vraag een gesprek aan met de wethouder en bespreek dit probleem....

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.