1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Coöperatie starten

Auteur Bericht
SJacco Geplaatst: zondag 03 April 2016 09:53
Hallo allemaal.

Als verpleegkundige zou ik graag een corporatie willen starten met 8 a 9 andere verpleegkundigen.
niveau 4 of 5. Zijn er nog collega's die daarin interesse hebben? Waar je woont is niet zo belangrijk ik werk zelf door heel Nederland.
Als je ziek bent wil ik wel betrouwbare vervanging hebben, daarnaast is het zo dat je per ingang van 1 mei aan moet kunnen aantonen dat je je eigen vervanging kan regelen ( belastingdienst).
Zijn er collega's niveau 4 of 5 met Kiwa keur of is daarmee bezig en een AGB code of is daarmee bezig ingeschreven in het KvK en flexibel om op vele soorten van zorg in te kunnen spelen die mee willen doen in een nieuw op te zetten corporatie van verpleegkundigen. Uiteraard collega IG er kunnen ook reageren. Belangrijkste is kwaliteit betrouwbaarheid ook door middel aan kunnen tornen van een recente VOG.
Heb je informatiepunten waar je aan moet denken hoor ik het ook heel graag.

Groet
Sjacco

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.