1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

VAR

Auteur Bericht
Britt Geplaatst: woensdag 27 Januari 2016 20:55
Hallo Allen,

Heb een vraag over de nieuwe voorbeeldovereenkomsten van de Belastingdienst .
Ik ben ZZper en lever zorg voor PGB clienten als ook ZIN zorg in natura als onderaannemer van een zorginstelling .
welke overeenkomst moet ik gebruiken voor de nieuwe regels kom er niet uit :shock:

Bij Britt
Trudy Geplaatst: zaterdag 30 Januari 2016 15:40
Britt, ik ben lid van ZZP Nederland en dan kun je allerlei overeenkomsten , ook vervangende VAR verklaring, vinden op hun site. Dit voor een klein bedrag van 20 euro p jaar. Verder staat er veel meer belangrijk nieuws op. Succes Trudy
Nationale Hulpgids team Geplaatst: dinsdag 02 Februari 2016 10:59

Hallo Allen,

Heb een vraag over de nieuwe voorbeeldovereenkomsten van de Belastingdienst .
Ik ben ZZper en lever zorg voor PGB clienten als ook ZIN zorg in natura als onderaannemer van een zorginstelling .
welke overeenkomst moet ik gebruiken voor de nieuwe regels kom er niet uit :shock:

Bij Britt



Beste Britt,

Dankjewel voor je reactie. Het formulier voor de modelovereenkomst vind je op onze website (bovenaan): https://www.nationalehulpgids.nl/pgb/pgb-formulieren-downloaden.html

Met vriendelijke groet,

Colinda van der Zalm
Het Nationale Hulpgids team
Britt Geplaatst: dinsdag 02 Februari 2016 18:54
Beste Colinda,

Bedankt en is het dan de bedoeling dat ik deze modelovereenkomsten met iedere PGB en ZIN zorg in Natura client invul?
En met ingang van welke datum moet dit dan want ik heb nu nog een VAR van vorig jaar
Waar moet ik deze naar toe sturen staat geen adres op.

MVG Britta Blomsma
Annelies Geplaatst: zondag 14 Februari 2016 13:36
Beste Colinda,

Waar komt deze voorbeeldovereenkomst vandaan ?
En wie heeft dat opgesteld ? Een jurist ?

In de overeenkomst staan een paar zaken, die voor mij niet duidelijk zijn.