1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

zoeken van een baan via pgb

Auteur Bericht
Monique Geplaatst: dinsdag 26 Januari 2016 21:14
Hoi allemaal.

Ik ben heel dringend op zoek naar een baan via PGB.

Het liefst wil ik als nanny / oppas aan de slag met ook het huishouden er bij.

Maar als verzorgende IG kan ik ook aan de slag.

Ik heb daar mijn diploma voor

Ik heb al wat rondgekeken maar ik kom niet zoveel wijs uit de advertenties en vacatures.
Kan iemand mij helpen of tips geven zodat ik zo snel mogelijk aan de slag kan.

Alvast bedankt.
Hes Geplaatst: woensdag 27 Januari 2016 10:18
Bij de nationale hulpgids zit je goed, maak een profiel van jezelf, schrijf je in bij de kamer van koophandel en google voor andere belangrijke zaken even met " werken als zzp er", alle info is te vinden op internet! Via de nationale hulpgids kan je reageren op mensen met n hulpvraag, vaak vanuit Pgb gefinancierd. Succes ermee!
M.C.T Geplaatst: woensdag 27 Januari 2016 10:32
Bij wat je zoekt kan ik geen indicatie verzinnen. Misschien lukt het als verzorgende wel.
Nationale Hulpgids team Geplaatst: woensdag 27 Januari 2016 15:11
Beste Monique,

Dankjewel voor je bericht. Zoals de andere gebruikers hierboven al aangaven zit je op de Nationale Hulpgids inderdaad goed.
Als je werkt zoekt in de zorg kun je je hier aanmelden: www.nationalehulpgids.nl/aanmelden/hulp

Je plaatst daarna een advertentie zodat hulpvragers op jouw profiel kunt reageren, en jij op die van hen.

Je wordt betaald vanuit pgb (door de Sociale Verzekeringsbank) of particulier (voor bijvoorbeeld huishoudelijke hulp of oppas komt dat vaak voor).

De uurtarieven en verdere afspraken overleg je met de hulpvrager, wij zijn slechts het platform waarop je contact legt.

Meer informatie over werken via pgb vind je hier: https://www.nationalehulpgids.nl/pgb/werken-via-pgb.html

Met vriendelijke groet,

Colinda van der Zalm
Het Nationale Hulpgids team

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.