1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

hoe gaat het in zn werk

Auteur Bericht
Denise Geplaatst: dinsdag 26 Januari 2016 12:43
hoi hoi

ik ben hier nu voor het eerst, en ik wil werk zoeken via deze site.
maar dit is totaal nieuw voor mij.
hoe gaat het in zn werk kwa contract moet ik ergens een contract tekenen.
of is het van ik ga daar werken en krijg me geld en that's it.
ik had al wat rond gekeken maar ik kom er niet uit :?
alvast bedankt voor jullie hulp waardeer ik enorm :wink:

gr denise
Karin Geplaatst: dinsdag 26 Januari 2016 16:50
Nou, je gaat op contractbasis werken bij een pgb houder. Let wel op: ze hebben afgelopen maand de regels aangescherpt.
Dus mocht je als verzorgende aan de slag willen... Een pgb houder mag tegenwoordig alleen personeel in de zorg hebben, welke een zzper is.
Geplaatst: dinsdag 26 Januari 2016 16:51
Okee dan u wel.
Ja ik wil gaan schoonmaken dus dan valt denk ik daar buiten of?
Karin Geplaatst: dinsdag 26 Januari 2016 18:50
Ja, dan val je er buiten. Hoef je niet rouwig om te zijn! Links boven is een groene button. Klik op zoek vacatures. Heel veel plezier bij je nieuwe baan straks.
Nationale Hulpgids team Geplaatst: woensdag 27 Januari 2016 15:14
Beste Denise

Dankjewel voor je bericht. Welkom op de Nationale Hulpgids
Als je werkt zoekt als huishoudelijk hulp en nog geen account hebt kun je je hier aanmelden: www.nationalehulpgids.nl/aanmelden/hulp

Je plaatst daarna een advertentie zodat hulpvragers op jouw profiel kunt reageren, en jij op die van hen.

Als huishoudelijk hulp word je meestal particulier uitbetaald. Het gemiddelde voor huishoudelijk hulp is bij ons op de website €12,50. De hulpvrager betaalt jou over de bank uit, en jij doet gewoon je jaarlijkse belastingaangifte (Overige werkzaamheden), dan werk je wit.

De uurtarieven en verdere afspraken overleg je met de hulpvrager, wij zijn slechts het platform waarop je contact legt.

Als je nog meer vragen hebt hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Colinda van der Zalm
Het Nationale Hulpgids team

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.