1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Dubio werk

Auteur Bericht
Sjoerd Geplaatst: maandag 11 Januari 2016 23:56
Beste.
Ik werk als zzp in een thuiszorgorganisatie.
Nu kom ik erachter dat men per client factureert bv 30 min is 11 euro. Ik zat in een avond route waar ik 8 clienten had en er sinds deze week nog maar zes. Per client vragen ze 20 tot 30 min.

Ik kan niet de tussentijd factureren, (rijden van a naar b) of de heen en terugkosten naar de stad waar ik werk 88 km ) totaal.
Ik werk vanaf 17.15-22.30 en hou hier 60 euro aan over - reiskosten is 45 euro hier nog wat belsti g van af wat dan neerkomt op 35 euro voor 6 uur. 5.60 per uur.

Ik heb gezegd dat die route niet meer rendabel is, of ben ik nu gek?.
I.E Geplaatst: woensdag 13 Januari 2016 12:00

Beste

Heel triest voor patienten die afhankelijk zijn van u.

Mijn advies is : ga spruiten plukken.

Fred de Muiter

I.E Geplaatst: woensdag 13 Januari 2016 12:02
Beste Fred de Muiter wat een rare reactie!! Bedoel je daar mee dat het normaal is om voor 5,60 te gaan werken?
Nationale Hulpgids team Geplaatst: woensdag 13 Januari 2016 14:25

Beste

Heel triest voor patienten die afhankelijk zijn van u.

Mijn advies is : ga spruiten plukken.

Fred de Muiter



Beste Fred,

Wij willen je vragen om op een respectvolle manier te reageren op mede-forumgebruikers. Het forum is bedoeld om bijdragen te leveren aan vragen of persoonlijke situaties waar andere gebruikers mee zitten. Daarom willen we je vragen om op een positieve, opbouwende manier mee te praten over onderwerpen wanneer je een reactie plaatst.

Met vriendelijke groet,

Colinda van der Zalm
Het Nationale Hulpgids team
I.E Geplaatst: donderdag 14 Januari 2016 12:33
Beste Fred ik weet niet hoe de andere leden van dit forum erover denken maar ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met je vreemde opmerkingen en die zich steeds herhalende verhalen over de Poolse verzorgsters
Suzanne Geplaatst: donderdag 14 Januari 2016 22:47

Beste Fred ik weet niet hoe de andere leden van dit forum erover denken maar ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met je vreemde opmerkingen en die zich steeds herhalende verhalen over de Poolse verzorgsters



Ik heb het ook wel gehad met de weinig toevoegende verhalen en de steeds maar herhalende verhalen.
Sjoerd Geplaatst: woensdag 20 Januari 2016 23:04
Fred is een internet trol of gefrustreerd.
M.C.T Geplaatst: donderdag 21 Januari 2016 10:53
Deze lijn ook maar annuleren?

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.