1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

betalingen niet gekregen budgethouder

Auteur Bericht
Chris Geplaatst: zondag 06 December 2015 21:32
Ik heb bij twee budgethouders 1.5 maand gewerkt. Dit is in Oktober geweest. Op uiteenlopende redenen werk ik bij beide adressen niet meer. Bij adres 1 is het vrij vervelend gelopen, adres 2 in overleg. Ik heb van beide adressen nog geen cent ontvangen, we zijn bijna twee maanden verder. Daarbij staat op mijnsvb.nl dat ik geen openstaande betalingen heb. Welke stappen kan ik ondernemen om toch het geld te krijgen waar ik recht op heb, groetjes
M.C.T Geplaatst: maandag 07 December 2015 12:10
Opdrachtgevers in gebreke stellen en overgaan tot incasso. Opdrachtgevers moeten SVB opdragen tot uitbetaling over te gaan.
Opmerkelijk, dat U toegang heeft tot hun " mijn SVB".
Chris Geplaatst: dinsdag 08 December 2015 22:52
weet niet of daar betalingen instaan vanuit pgb, kan er in met digid maar zal wel niet direct hiermee te maken hebben idd, eerder kinderbijslag etc.. Is er een wet dat ik kosteloos een incassobureau kan inschakelen?
M.C.T Geplaatst: woensdag 09 December 2015 10:50
Bij mij ontstond de indruk, dat U inzage heeft in "mijn PGB " van opdrachtgevers. Dat zou raar zijn. In dat geval zou U rechtstreeks ook opdracht kunnen geven tot betaling.
Er is een regeling om een advocaat in de arm te nemen. De invordering begint pas als je van de rechter gelijk hebt gekregen.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.