1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Wat is formulier A1.

Auteur Bericht
Angelique Geplaatst: maandag 02 November 2015 12:50
"Een inkomen van € 100 per dag bruto lijkt mij niet onredelijk voor deze 24 uurs zorg : verpleging , verzorging, begeleiding en alle HH werkzaamheden."

Schandalig.
Judith Geplaatst: dinsdag 03 November 2015 00:27
Verschrikkelijk onderbetaald, schaam je maar. Als goed koopman? Uitbuiten is misschien beter omschreven?
Linda Geplaatst: dinsdag 03 November 2015 11:01
Nee joh tuurlijk is 4 euro per uur bruto totaal niet onredelijk.......HET IS JUIST SCHANDALIG!!!!!!!!!!

Weet u dat het minimum uurloon voor iemand vanaf 23 jaar €8.70 is en dat ben je in loondienst en bouw je pensioen en vakantiedagen op en als je ziek bent krijg je doorbetaald.

U vind dat u dus het recht heeft om uw zorgverlener zeer onder te betalen, ik hoop dat u een enorme naheffing gaat krijgen en die aan de zorgverlener moet gaan betalen. Dat het recht mag zegenvieren!
M.C.T Geplaatst: dinsdag 03 November 2015 11:21
Het lijkt me, dat er een principiële keuze gemaakt moet worden:
Of zij werkt naar Pools recht hier. Dat betekent , dat
Polen haar salaris moet betalen en haar Poolse werkgever U een nota moet sturen.
Met een EHC heeft zij in Nederland Poolse rechten. Wie gaat er bijbetalen bij ziektekosten?
Zo niet dan moet er Nederlands minimumloon betaald worden en moet zij in Nederland een verzekering tegen ziektekosten afsluiten en betalen en bent U haar werkgever met alle plichten van dien. Bovendien, een ZZPer met één opdrachtgever is geen ZZPer, waardoor haar fiscale vrijstellingen niet gaan gelden.
U wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dat kan nu eenmaal niet.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.