1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Herregistratie BIG

Auteur Bericht
Gast Geplaatst: dinsdag 27 Oktober 2015 20:09
Ik heb in 2005 mijn diploma verpleegkunde behaald, daarvoor heb ik de opleiding verzorgende gedaan.
Ik werk nu alweer een tijdje als verzorgende en daardoor heb ik mijn BIG registratie laten verlopen. Kan ik nu alsnog scholing volgen en me laten herregistreren of is het definitief verlopen?
M.C.T Geplaatst: woensdag 28 Oktober 2015 12:54
Dat zullen ze U bij het BIG register kunnen vertellen. Diploma' s verlopen niet, bijscholingen /registratiepunten wel.
Nelleke Geplaatst: donderdag 29 Oktober 2015 07:58
Je voldoet in ieder geval aan de eisen om bijgeschoold te worden. Elke regio kent bijscholingstrajecten voor mensen die hun registratie verloren hebben. Let op: er hangt wel een flink prijskaartje aan. Maar het is niet altijd nodig dat je de volledige bijscholing volgt, dan kun je deeltrajecten volgen. Het gaat er om dat je het examen haalt!

Meer info en een quick scan hier:

http://www.rocmn.nl/sites/rocmn2/files/Zelfevaluatie-instrument%20scholing%20BIG-herregistratie.pdf

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.