1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

startten als ZZP'er

Auteur Bericht
Geplaatst: dinsdag 25 Augustus 2015 14:55
Hallo allemaal,

momenteel ben ik mij aan het oriënteren om te startten als ZZP'er.
Ik heb al wat jaren ervaring in de zorg.
Ik zou graag eens in contact wwillen komen met mensen die al langer als ZZP'er werken. Ik heb namelijk verschillende vragen over hoe dit werkt, tot stand komt en hoe ik uurtarieven bepaal. Ik vind veel informatie op internet, maar ik vind het ook altijd wel handig en belangrijk om te horen hoe het in zijn werk gaat van iemand die het werk al langer doet.

Ik hoop dat iemand mij hiermee van dienst kan zijn :)

Groetjes Leonie
Sebastiaan Geplaatst: dinsdag 25 Augustus 2015 16:29
Hallo

Ik werk al 5 jaar als zzper in de regio midden nederland. Wanneer je vragen mag je me een bericht sturen.

Grt sebastiaan
Financieel Rustgevers Geplaatst: donderdag 27 Augustus 2015 13:52
Hoi Leonie,

Ik heb 17 jaar een advies en verzekerings bedrijf gehad en nu recent een zorgbedrijf gestart.
Wij hebben erg veel zzp ers op weg geholpen dMV zzp begeleiding, waar je aan moet denken, belastingzaken, administratie, verzekeringen, algemene en leveringsvragen etc......
Door onze ervaring met de branche hebben we ook contacten van collega jurist, notaris, boekhouder en accountant.
Deze geven info over waarom juist een BV starten en geen eenmanszaak etc..

Als je hulp wenst dan vernemen we dat graag .

Tevens komen we graag in contact met collega zzp ers die samen met ons willen samenwerken binnen de zorg.

Groetjes en ik verneem het graag!!

Manita
Star Counseling Geplaatst: donderdag 27 Augustus 2015 18:59



Tevens komen we graag in contact met collega zzp ers die samen met ons willen samenwerken binnen de zorg.

Groetjes en ik verneem het graag!!

Manita



In welke regio Manita?
Wij zijn in regio Eemland een Zorg collectief aan het oprichten. Mocht dat ook jouw regio zijn, neem dan even contact met mij op!

Groet,
Anne, Star Counseling.
Gast Geplaatst: donderdag 27 Augustus 2015 20:42
Hoi Anne,

Wij zitten in brabant regio van helmond tot achter tilburg.
In die hoek hebben we ook zorgmensen op de weg, maar zijn altijd op zoek naar zzp zorgmensen elders.
OF een samenwerking bijvoorbeeld met jullie, simpel een kwestie van gunnen en delen.
Als je belangstelling hebt om samen de schouders er onder te zetten dan vernemen we dat heel graag.
Ons bedrijf zorgt voor hulp aan huis, de klussen, onderhoud t/m betaal dienst, financiele administratie , de jurist, notaris, voertuigen, vervoer etcetc voor zover particulieren als bedrijven.Voordelen middels winkelen en geld terug kaarten, ook voor vaste lasten.

Jullie ook succes en zou leuk zijn van je te vernemen en wie weet:)

Groetjes Manita

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.