1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Declareren door ZZp-ers

Auteur Bericht
Geplaatst: donderdag 09 Juli 2015 20:39
Het aantal uren dat in de ochtend voor mijn zorg staat is, 2 1/2 à 3:00. In de avond is dit 1:00. Ik heb mijn zorgverleners in de gelegenheid stelt om ook per 5 min uren verantwoording te schrijven. Men schrijft de begin en eindtijd. Nu is het zo dat er ook geschreven wordt bijvoorbeeld 8:57 begintijd en 10:02 eindtijd. Met zijn besproken dat ik dit geneuzel vind.

Is dit ook geneuzel? Of is het gewoon de uren die er voorstaan worden uitbetaald.
Marjo Geplaatst: zaterdag 11 Juli 2015 17:43
Geneuzel.
Je neemt werk aan. En dat klaar je in die tijd. Doe je er iets langer over, pech. Is het korter, fijn.
Is het incidenteel door omstandigheden langer, dan declareer je dat natuurlijk.
Is het structureel meer dan 20 minuten, dan pas je in overleg de tijd aan.
Ik snap dat het niet meer te controleren is op die manier.
Als ik op het ziekenhuis moet werken begint de teller ook niet als ik de eerste voet over de drempel zet.
Annet Geplaatst: donderdag 16 Juli 2015 23:13
Het gaat toch niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit? Dan kan toch juist met een PGB? Ik zou zo niet graag werken. Maar als het dan toch moet: afronden op de 0 of de 5, net als met de geldbedragen.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.