1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

volgende PGBdebat

Auteur Bericht
M. Geplaatst: zaterdag 23 Mei 2015 12:10
In een demonstratie , zoals laatst, ons ongenoegen laten horen en zien is een optie.
Een ander, meer persoonlijke, is via e-mails aan fracties in de 2e Kamer je ervaringen met PGB nieuwe stijl uiten.
Zodat in het volgende debat met staatssecretaris van Rijn de partijen goed op de hoogte zijn van onze concrete situaties;
en dhr van Rijn beter kunnen aanspreken op zijn [ nog steeds ] tekortschietende aanpak. Zo is de folder over trekkingsrecht (van half mei pas) een algemeen verhaal ; heb niet de indruk nu beter te weten waar ik PGBhouder aan toe ben. 't Is meer een doekje tegen het bloeden dan dat het eindelijk echt, en niet tijdelijk, geregeld is.
Voor wie voor volgende week in actie wil komen :
Enkele mail-adressen :
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
En wie een 2e kamerlid persoonliijk wil contacten :
http://www.tweedekamer.nl/kamerleden/alle_kamerleden/
Gaan we ervoor ? Marian
Yvonne Geplaatst: donderdag 28 Mei 2015 18:21
Door deze regelingen allemaal raak ik mijnwerk kwijt.ik heb nog niet voldoende clienten in mijn bestand omdat ik net pas ben ingeschreven als zzp-er. Nog zegt gemeente roerdalen dat ik maar de helf van mijn contract uur loon zal krijgen.dit houd in dat ik niet meer mijn werk kan voldoen. En een gezin met twee kinderen in de steek moet laten. Voor de gevolgen die dit met zich mee neemt wil en kan ik niet instaan.Daarnaast is de gemeente wel in zee gegaan meteen organisatie die een stuk duurder is dan ik. Maar de gemeente geeft hierdoor ook niet aan mensen door dat ik ook hun hulpverlener kan worden,maar alleen hun bekende organisatie. Een corrupte bende.
Gast Geplaatst: donderdag 28 Mei 2015 23:24
Als de zorgvrager hier tegen in bezwaar gaat en jij ook dan heb je goede kans van slagen hoor.

Ze proberen je naar mijn mening te demotiveren, maar je moet gewoon je tanden laten zien.
Ze snappen toch ook wel dat een ZZPer niet van 13 euro kan rondkomen per uur (zelfs niet van 28 euro maarja)

Succes!

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.