1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Hoe kom ik aan werk als ZZP'er in de zorg

Auteur Bericht
Geplaatst: dinsdag 28 April 2015 16:26
Hallo,

Mijn naam is Laura, ik ben 25 jaar oud en werk sinds 5 jaar als verzorgende-ig.
Echter door persoonlijke omstandigheden heb ik ontzettend veel last van de onregelmatigheden van het werk.
Ik heb allerlei dingen bedacht om dit op te lossen maar kan niets passends vinden.
Ik zit er nu sterk aan te denken om als ZZP'er in de zorg te gaan starten, maar dan niet zo zeer voor instellingen maar meer in de privé sfeer, bij mensen thuis met mensen thuis, zowel zorg als verpleging als begeleiding als welzijn.
Het opstarten hiervan is op internet nog wel terug te vinden, maar mijn vraag is:

1. hoe bepaal ik de tarieven.
2. hoe kom ik aan werk/hoe bied ik mezelf aan/hoe vind ik mensen die hulp nodig hebben.

vind dit erg lastig,
Hoop dat er iemand is die hier ervaring mee heeft of mij hierbij kan helpen!

Groetjes,
Laura
Nationale Hulpgids team Geplaatst: woensdag 29 April 2015 16:45
Hoi Laura,

Ten eerste kun je natuurlijk een advertentie plaatsen op de Nationale Hulpgids! Je kunt hier ook kijken welke tarieven andere Hulpen vragen en daarbij hun leeftijd en ervaring vergelijken met die van jou.

Veel succes!

Vriendelijke groeten,
Jolien Ruiter
Nationale Hulpgids team

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.