1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Hebt u te maken gekregen met bezuinigingen in de thuiszorg?

Auteur Bericht
Geplaatst: maandag 20 April 2015 11:29
Beste heer/mevrouw,

Ter afronding van mijn masteropleiding Sociologie aan de Universiteit van Amsterdam, doe ik een afstudeeronderzoek naar de manier waarop de recente hervormingen/bezuinigingen in de langdurige zorg worden ervaren door oudere zorgontvangers. Hiervoor ben ik op zoek naar ouderen die per 1 januari 2015 te maken hebben gekregen met een vermindering van verpleging en/of verzorging of die hier binnenkort mee te maken zullen krijgen en die met mij zouden willen spreken over deze ontwikkelingen. Het gaan dan bijvoorbeeld om ouderen die minder huishoudelijke ondersteuning ontvangen of zullen gaan ontvangen dan in 2014, of ouderen bij wie gekort is of gekort zal gaan worden in hun thuiszorg, al dan niet in de vorm van een pgb.

Hebt u te maken gekregen met deze bezuinigingen, woont u in de omgeving van Amsterdam en bent u boven de 60? En bent u bereid -uiteraard anoniem- hierover met mij te spreken? Dan hoor ik graag van u! Het gesprek zal ongeveer 60 minuten duren, en ik kom graag naar een plek die u schikt.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Doris van Delft

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.