1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Handige app voor het roosteren van meerdere zorgverleners

Auteur Bericht
Frank Francesco Geplaatst: woensdag 04 Februari 2015 09:22
Hallo collega's,

Wij werken met 8 zorgverleners voor een oudere cliënt. Het delen van het rooster en het iedereen op de hoogte houden van de wijzigingen daarin hebben we nog steeds niet op een handige manier kunnen regelen.
Heeft iemand een suggestie voor een handige app (Android) hiervoor of een andere slimme oplossing?

Alvast dank, Frank {Sound-Heart/Aubade bij u Thuis}
M.C.T Geplaatst: woensdag 04 Februari 2015 14:56
Inroosteren lijkt mij een beter woord. Anders wordt het te warm.
Frank Francesco Geplaatst: woensdag 04 Februari 2015 16:20
:wink:
Frank Francesco Geplaatst: woensdag 04 Februari 2015 16:27
Dank voor je reactie. Gaat niet over mezelf ben zelf ZZP-er, maar één van de mensen in ons team.
Snap dat van die eigen verantwoordelijkheid van de opdrachtnemer.
Schrijft de belastingdienst zelf op zijn site:
"Toetsen: wel of geen dienstbetrekking

Uw opdrachtgevers moeten bij een VAR-row altijd toetsen of er een (fictieve) dienstbetrekking is. Alleen als zij tot de conclusie komen dat daar geen sprake van is, zullen zij geen loonheffingen inhouden en betalen. Bij twijfel of er een dienstbetrekking is, kan de opdrachtgever zijn belastingkantoor om een uitspraak vragen. Als opdrachtnemer kunt u UWV om een uitspraak vragen.

Als uw opdrachtgevers tot de conclusie komen dat er geen sprake is van een dienstbetrekking, kunnen wij achteraf toch een dienstbetrekking constateren. In dat geval moeten uw opdrachtgevers alsnog loonheffingen betalen en kunnen zij de loonbelasting/premie volksverzekeringen op u verhalen."

Duidelijker kunnen ze het blijkbaar niet maken...
Geplaatst: donderdag 05 Februari 2015 16:58
Ik werk volgens hetzelfde principe met een team. Een van ons doet standaard de roostering, we hebben een groepsapp voor dagelijks overleg over onze client. Het werkt goed bij ons.
Jet Geplaatst: donderdag 19 Februari 2015 19:38
Ik heb gewoon een gmail account aangemaakt, daar zit een agenda aan gekoppeld. Deze kan zowel op iOS, android als windowsphone worden gekoppeld aan de agenda van de telefoon. Daarnaast een groepsapp, gaat al jaren prima. Heb 8 werknemers in dienst....

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.