1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Wie heeft dit ook meegemaakt?

Auteur Bericht
Gast Geplaatst: dinsdag 30 December 2014 18:33
Al even aan het onderhandelen met eventueel een nieuwe cliënt en als de persoon wil afspreken gebeurt dit op neutraal terrein. Op zich is niet zo heel erg, maar een tweede afspraak krijg ik geen adres maar word ik op een bepaald punt opgepikt, omdat het huis zogenaamd moeilijk te vinden is.
Het is dan voor mij niet mogelijk om thuisblijvers het adres door te geven waar ik heen ga (dit doe ik altijd,omdat je niet weet bij wie je terecht komt)
Het contact loopt ook heel erg vreemd, dan via de 1 en dan weer via de ander. Het komt op mij heel erg vreemd over allemaal en ik heb het dan ook afgekapt.
Ga niet werken zonder contract (want dit was het voorstel, het contract zou later volgen) en let altijd op. Ook al zijn de zorgvragers dun bezaaid, ga niet overal op in, want voor je het weet ga je de boot in.
Lucia Geplaatst: dinsdag 30 December 2014 20:37
Zegt al genoeg, UITKIJKEN!!!
I.E Geplaatst: dinsdag 30 December 2014 22:10
Zo dat is wel heel vreemd .Groot gelijk dat je het hebt afgekapt, je ergens op laten pikken zonder dat er een adres bekend is klinkt niet echt betrouwbaar.
Geplaatst: woensdag 31 December 2014 10:59
hallo. tjee. ik zou zorgkantoor ff inlichten. hier is iets niet helemaal pluis. fijn dat u zo waakzaam bent. groetjes
M.C.T Geplaatst: woensdag 31 December 2014 12:40
Hopelijk heeft die "cliënt" ook wat geleerd: Vertrouwen is de basis voor elke hulp en wel wederzijds. Anders houdt het al voor de voordeur op.
Gast Geplaatst: woensdag 31 December 2014 14:15
Het Zorgkantoor inlichten gaat dus niet lukken, want ik heb geen goede gegevens gekregen. Het ging allemaal zo enorm vreemd, kreeg alleen voornamen en geen achternamen, namen komen niet terug op google.
Alles heeft nog een staartje gekregen, maar om herkenbaarheid te voorkomen vermeld ik dit naar maar niet in het forum.

Maar ik wil mensen waarschuwen via dit lijntje om voorzichtig te zijn. De zorgvragers zijn namelijk schaars en bij deze mensen was het uurtarief ook zoals het hoort te zijn en dat nodigt mensen uit.

Fijne jaarwisseling allemaal.
Geplaatst: donderdag 01 Januari 2015 22:38
Let je goed op jezelf. Tis belangrijker dat je een veilig gevoel hebt wat vertrouwen schept, ipv ergens te moeten zijn waar je eigenlijk liever niet bent.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.