1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

ZSO haarlem, Kennemerland

Auteur Bericht
Sonja Geplaatst: vrijdag 26 December 2014 15:30
Ik ben op zoek naar een ZSO in de omgeving haarlem. Weet iemand of deze al is opgestart of zijn er zzp die interesse hebben deze mee op te starten?

Hartelijke groet, Sonja
I.E Geplaatst: zaterdag 27 December 2014 16:29
Wat is een ZSO????
Nicoline Geplaatst: vrijdag 09 Januari 2015 14:17

Ik ben op zoek naar een ZSO in de omgeving haarlem. Weet iemand of deze al is opgestart of zijn er zzp die interesse hebben deze mee op te starten?

Hartelijke groet, Sonja



voor de mensen die niet weten wat een ZSO is heb ik de volgende link:

http://www.zzp-nederland.nl/artikel/de-zelstandige-service-organisatie-zso


Sonja, ik het zeker interesse om deze in de omgeving Haarlem, of wellicht Kennemerland op te zetten.

mail verwijdert bij deze! (kreeg netjes een melding hierover)

je kunt mij vinden op nationale hulpgids door op mijn naam te klikken. (ook bij nominatie hulpverlener van het jaar 2014)

wij hebben btw vrijstelling gekregen dit jaar, en zijn hard op weg om aan alle (ver) nieuwde eisen 2015 in de zorg te voldoen.

Het is wel belangrijk om te kijken ook met ZZP Nederland, wat de juiste rechtsvorm zou zijn ondanks dat je je eigen logo, e.d. houdt.

Bij een b.v. dien je namelijk een Raad van Toezicht te hebben, met hoge kosten tot gevolg.

mvg. Nicoline
Thuis-zorgmaat

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.