1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

uitleenartikelen

Auteur Bericht
Karina Geplaatst: donderdag 04 December 2014 13:33
hoe gaat in de toekomst de aanvraag van uitleenartikelen er uit zien ,,, mag dit nog steeds via de uitleenwinkels of moet een hoog/laagbed aanvraag via de zorgverzekeraar van de patient gaan
Alberta Geplaatst: donderdag 04 December 2014 14:14

hoe gaat in de toekomst de aanvraag van uitleenartikelen er uit zien ,,, mag dit nog steeds via de uitleenwinkels of moet een hoog/laagbed aanvraag via de zorgverzekeraar van de patient gaan



Volgens mij gaat een aanvraag hoog/laag bed al via de zorgverzekeraar.
Allebei een hoog/laag bed van der zorgverzekeraar.
Voor mij in 2001 en voor mijn partner in 2010.
Karina Geplaatst: donderdag 04 December 2014 14:40

hoe gaat in de toekomst de aanvraag van uitleenartikelen er uit zien ,,, mag dit nog steeds via de uitleenwinkels of moet een hoog/laagbed aanvraag via de zorgverzekeraar van de patient gaan



Volgens mij gaat een aanvraag hoog/laag bed al via de zorgverzekeraar.
Allebei een hoog/laag bed van der zorgverzekeraar.
Voor mij in 2001 en voor mijn partner in 2010.




Maar dat is nu waarschijnlijk jullie eigendom , bedoel eigenlijk de tijdelijke uitleen van artikelen.
Alberta Geplaatst: donderdag 04 December 2014 16:04
Nee hoor, die bedden blijven bruikleen. Bij opname of overlijden moeten ze naar de leverancier.

Maar de tijdelijke uitleen is volgens mij altijd nog hetzelfde en zal denk ik ook wel zo blijven.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.