1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

SVB niet bereikbaar

Auteur Bericht
Gast Geplaatst: donderdag 04 December 2014 10:23
Al vier dagen probeer ik telefonisch in contact te komen met SVB, ze vragen opnieuw naar mijn verklaring VAR WUO bij een cliënt. Deze is echter al 1x door mij gescand en gemaild en 1x door de cliënt opgestuurd, te samen met de zorgovereenkomst.

Het feit dat ze al vier dagen niet bereikbaar zijn (je hoort het bandje "het telefoonnummer dat u heeft gebeld, geeft geen gehoor") zorgt toch wel voor wat onrust. Ze hebben gewoon de telefoon uitstaan en nemen waarschijnlijk geen enkele telefoon meer op en dat terwijl straks deze organisatie mijn facturen moet gaan betalen.

Ben ik de enige met dit probleem, of kunnen jullie wel contact krijgen?
Frieda Geplaatst: donderdag 11 December 2014 12:28
Je bent zeker niet de enige. Daar de SVB vanaf de betalingen moeten verrichten van de pgb van de klienten, moesten in november de zorgovereenkomsten verstuurd worden naar de SVB. Ik weet van iemand, die meerdere zorgovereenkomsten in 1 enveloppe had gestuurd, waarvan de SVB er 1 is kwijtgeraakt ! De kwijtgeraakte, is alsnog gescanned en per email verstuurd, maar niet is aangekomen , zegt de SVB. Wel raar ,als een automatische email van de SVB heeft bevestigd, dat ze binnen 5 dagen gaan reageren op de email :shock:
Er schijnt een ploeg mensen extra te zijn ingehuurd om alle zorgovereenkomsten te checken. Je gaat je afvragen waar de verdwenen overeenkomsten zijn ,met n.b. persoonlijke gegevens van zowel de klient als de zorgverlener.
Gast Geplaatst: donderdag 11 December 2014 19:41
Ondertussen het centrale nummer gebeld van de SVB (was duidelijk een nummerreeks die ze hadden) en deze kon mij doorverbinden naar de afdeling SVB. Na een half uur in de wacht bleek alles gewoon aanwezig te zijn en te kloppen, dus was hun brief helemaal niet relevant.

Bijzonder als je alles in 1 envelop doet en ze dan iets kwijt raken inderdaad, maar ja je kan ook niet zeggen "ga maar wat beter zoeken" want dan ben je uiteindelijk zelf de pineut ;-)
Gast Geplaatst: donderdag 11 December 2014 23:09
Ondertussen het centrale nummer gebeld van de SVB (was duidelijk een nummerreeks die ze hadden) en deze kon mij doorverbinden naar de afdeling SVB. Na een half uur in de wacht bleek alles gewoon aanwezig te zijn en te kloppen, dus was hun brief helemaal niet relevant.

Bijzonder als je alles in 1 envelop doet en ze dan iets kwijt raken inderdaad, maar ja je kan ook niet zeggen "ga maar wat beter zoeken" want dan ben je uiteindelijk zelf de pineut ;-)

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.