1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

bemiddelingsbureau

Auteur Bericht
Geplaatst: maandag 26 Februari 2007 20:26
Weet iemand of er een zgn. zwarte lijst van bemiddelingsbureau's bestaat?
Sonja Geplaatst: dinsdag 27 Februari 2007 19:41
Helaas ben ik een paar keer tegen een "fout bureau" aangelopen. Ik ben toen op zoek gegaan naar een zogenaamde zwarte lijst, maar heb die niet gevonden. Ik heb vervolgens wel een brief geschreven waarin stond welke negatieve ervaringen mijn clienten en ik hebben ondervonden en deze vervolgens naar Per Saldo gestuurd. Of er iets mee wordt gedaan, weet ik niet maar dan is het in ieder geval ergens bekend. Verder heb ik de NBPA geinformeerd. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Geplaatst: dinsdag 27 Februari 2007 20:36
uit belangstelling:
wat was er precies aan de hand? (hoef niet te weten wie)
maar wat gaat er dan mis?
Niesje Geplaatst: dinsdag 27 Februari 2007 20:53
Hallo
Ik heb een negatieve ervaring met een bemiddelingsburo, ik zeg niet welke, maar wel wat er "mis" kan gaan en waar je dus op kunt letten.
De bemiddelingskosten - deze kunnen erg verschillen per buro.
De km. vergoeding - en de afstand die vergoed kan worden. Dit kan erg verschillen - maak hier afspraken over.
Als de km. vergoeding en/of de uurprijs omhoog gaat, gaan ook de bemiddelingskosten omhoog - tja, inflatie toch?
Ik loop er ook tegen aan: waar kun je overleggen met iemand zonder meteen de zwarte piet te zijn.
Het is ook een kwestie van wennen en je gezonde verstand gebruiken - vallen en opstaan hoort ook bij voor jezelf werken. De vrijheid die je erdoor krijgt is voor mij belangrijk!
Sonnet

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.