1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

opstarten zorgbureau

Auteur Bericht
Geplaatst: donderdag 22 Februari 2007 13:15
Ben momenteel werkzaam in de jeugdhulpverlening. Samen met twee collega's ben ik aan het brainstormen over het opzetten van een eigen (kleinschalig) zorgbureau in Noord Brabant. We staan nog helemaal aan het begin van onze plannen. Heeft iemand tips, links of verdere informatie voor ons?
Geplaatst: donderdag 22 Februari 2007 23:22
leuke en goede gedachten! maar als ik het zo lees nog erg vaag en niet concreet. een bedrijf starten begint met je motivatie en je geldstroom en je visie helder te krijgen! dat kun je doen doordat je nu merkt waarom je het wel en wat je precies wil. de kvk kan je op weg helpen met praktische adviezen en zoals hier in friesland heb ik nu 2 bedrijven contact-dagen mee gemaakt over zorg! hier zie je even wat een ander doet, netwerken natuurlijk, internet afspeuren. maar zoals op deze site,steeds 1 of 2 concrete vragen stellen en pas als je tevreden bent en het gevoel hebt dat je ideeen en kennis helemaal kloppen naar een volgende stap verder. een zorgbureau beginnen is heel breed en vaag, pgb vragen? bedrijfsvorm? contracten? klantenwerving? etc. vast veel antwoorden hier te krijgen maar dan concreter denk ik!
succes!
Geplaatst: vrijdag 09 Maart 2007 15:44
Ik werk als zelfstandig verpleegkundige met ouderen en chronisch zieken. Inmidels heb ik mijn bedrijf uitgebreid naar een klein(bemiddelings) zorg bureau die samenwerkt met andere zelfstandige zorgverleners. Ik vind het interessant om met andere zorgbureaus te brainstormen. Er zijn zoveel mogelijkheden met een PGB om een zorgvrager zorg op maat te kunnen leveren. Helaas is Nederland ook een land waar veel wet en regelgeving bij komt kijken. Ik zou het leuk vinden om met mensen te brainstormen over de positieve kanten maar ook over de knelpunten die er zijn, en de mogelijke oplossingen. Wie weet waar we elkaar mee kunnen helpen.

mvgr,
Diana stassen
[email protected]

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.