1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

help intake/anamneseformulier

Auteur Bericht
Els Geplaatst: zondag 18 Februari 2007 20:47
dag allemaal, ik ben bezig met het opstarten van mijn eenmanszaak, zie mijn eerdere berichten. Nu ben ik op zoek naar een goed intake/anamneseformulier . Mijn activiteiten zijn voornamelijk ondersteunende en activerende begeleiding dus een formulier gericht op deze activiteiten zou erg welkom zijn. Ben niet zo van opnieuw het wiel uitvinden;)
Als er mensen zijn die weer van mij formulieren willen gebruiken is dat geen probleem!
Hoor het graag!
Els
www.somethingels.info
Groningen
Geplaatst: zondag 18 Februari 2007 21:34
ik ben ook begonnen met een intake formulier van een ander te gebruiken, maar toch werkt het niet! het zijn toch echt jou voorwaarden en wat jou clienten aan duidelijkheid vragen. vragen moeten nut hebben, even als voorwaarden, en die ontdekt je gaande weg. je denkt dat je geen opzegtermijn nodig heb en na 5 afmelding besluit je toch dat je iets meer binding wilt! je stelt als eis dat je op tijd moet afmelden en de eerste die plotseling afmeldt is door een ernstig sterf geval....! je wil dat ze minimaal 1 uur inkopen en je verveelt je zelf te pletter na 50 minuten, wat doe je dan? door ervaring onstaat jou protocol! elke klant brengr weer een nuance in jou vooropgesteld plan. positief of negatief en daar moet je mee spelen en duidelijk in worden.
Joyce Geplaatst: maandag 19 Februari 2007 22:15
Hoj

Kijk naar het

Zorgprobleem
De oorzaken
De klachten
De symptomen
De doelen
Het stappenplan

Hulpverleners/behandelplannen elders
Medicatie
Mantelzorg

Werk het uit en je komt al ver, denk ik.

Suc6

Groeten

Joyce

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.