1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Pilot VPK en VIG gezocht in regio Groningen en Assen

Auteur Bericht
Watze Geplaatst: vrijdag 27 Juni 2014 12:25
Dag,

Ik ben een verpleegkundige met ervaring in de palliatieve zorg en een brede werkervaring. Ik ben op zoek naar verpleegkundigen en verzorgenden die samen een team willen vormen in bovenstaande regio. Om samen allerhande zaken te kunnen oppakken.
Mijn ingangsdatum voor Groningen is 15 juli a.s. en voor de regio's Drenthe en Friesland vermoedelijk 15 augustus.
Ik woon zelf in Yde en mijn naam is Watze.
Ik hoor graag van je.

Vr. gr. Watze
Irma Geplaatst: zaterdag 28 Juni 2014 17:44
ben een verzorgende wil graag,werkem regio friesland,kunt u mij meer info geven
Watze Geplaatst: zondag 29 Juni 2014 08:41

ben een verzorgende wil graag,werkem regio friesland,kunt u mij meer info geven



Dag Irma,

Ik ben op zoek naar verpleegkundigen en VIG-ers in de regio Groningen Friesland en Drenthe om samen teams mee te vormen. Voorwaarde is dat je mee doet met de pilot.

Vr. gr. Watze
[contactgegevens verwijderd door forumbeheerder, contact kan via het berichtensysteem]
Henny Geplaatst: woensdag 02 Juli 2014 21:31
Hallo Watze,

Ik ben verzorgende IG, en zie jou berichtje.
Ik heb hier wel belangstelling voor, heb je wat meer info voor me.
Doe me maar even een berichtje dan kunnen we misschien mails uitwisselen.
Ik woon in Assen.

Hartelijke groet,

Henny
Eelco Geplaatst: donderdag 03 Juli 2014 13:13
Hallo Watze,

Mijn naam is Eelco. Ik ben verpleegkundige en heb ook ervaring met palliatieve zorg en zou graag informatie willen over je project.

Groet,

Eelco
Geplaatst: donderdag 03 Juli 2014 14:39
Hallo,


Zou u ook een pedicure in de groep kunnen gebruiken?

Groetjes Lia

Salon Liface
Bertien Geplaatst: donderdag 03 Juli 2014 15:09

Dag,