1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Pilot VPK en VIG gezocht in regio Groningen en Assen

Auteur Bericht
Watze Geplaatst: vrijdag 27 Juni 2014 12:25
Dag,

Ik ben een verpleegkundige met ervaring in de palliatieve zorg en een brede werkervaring. Ik ben op zoek naar verpleegkundigen en verzorgenden die samen een team willen vormen in bovenstaande regio. Om samen allerhande zaken te kunnen oppakken.
Mijn ingangsdatum voor Groningen is 15 juli a.s. en voor de regio's Drenthe en Friesland vermoedelijk 15 augustus.
Ik woon zelf in Yde en mijn naam is Watze.
Ik hoor graag van je.

Vr. gr. Watze
Irma Geplaatst: zaterdag 28 Juni 2014 17:44
ben een verzorgende wil graag,werkem regio friesland,kunt u mij meer info geven
Watze Geplaatst: zondag 29 Juni 2014 08:41

ben een verzorgende wil graag,werkem regio friesland,kunt u mij meer info geven



Dag Irma,

Ik ben op zoek naar verpleegkundigen en VIG-ers in de regio Groningen Friesland en Drenthe om samen teams mee te vormen. Voorwaarde is dat je mee doet met de pilot.

Vr. gr. Watze
[contactgegevens verwijderd door forumbeheerder, contact kan via het berichtensysteem]
Henny Geplaatst: woensdag 02 Juli 2014 21:31
Hallo Watze,

Ik ben verzorgende IG, en zie jou berichtje.
Ik heb hier wel belangstelling voor, heb je wat meer info voor me.
Doe me maar even een berichtje dan kunnen we misschien mails uitwisselen.
Ik woon in Assen.

Hartelijke groet,

Henny
Eelco Geplaatst: donderdag 03 Juli 2014 13:13
Hallo Watze,

Mijn naam is Eelco. Ik ben verpleegkundige en heb ook ervaring met palliatieve zorg en zou graag informatie willen over je project.

Groet,

Eelco
Geplaatst: donderdag 03 Juli 2014 14:39
Hallo,


Zou u ook een pedicure in de groep kunnen gebruiken?

Groetjes Lia

Salon Liface
Bertien Geplaatst: donderdag 03 Juli 2014 15:09

Dag,

Ik ben een verpleegkundige met ervaring in de palliatieve zorg en een brede werkervaring. Ik ben op zoek naar verpleegkundigen en verzorgenden die samen een team willen vormen in bovenstaande regio. Om samen allerhande zaken te kunnen oppakken.
Mijn ingangsdatum voor Groningen is 15 juli a.s. en voor de regio's Drenthe en Friesland vermoedelijk 15 augustus.
Ik woon zelf in Yde en mijn naam is Watze.
Ik hoor graag van je.

Vr. gr. Watze



Hallo Watze,
Ik ben verpleegkundige en heb ook ervaring in de palliatieve zorg en andere disciplines .
Wil graag met je mee doen.

Met vriendelijke groet,
Bertien
Sonja Geplaatst: dinsdag 08 Juli 2014 15:06
Beste Watse,

Sinds eind 2012 woon ik in Friesland, te Jorwert. Ik ben al 12 jaar zzp'er in de zorg en heb sinds 2013 een contract met Zorgkantoor Friesland. Het valt niet mee om cliënten te vinden. Ziekenhuizen willen niet echt meewerken. Ik heb momenteel 2 cliënten, via contract zorgkantoor en 1 PGB client. Mijn VAR is afwijkend, daar ik in 2013 15 dienstjes via Particura Zorgbemiddeling heb gedraaid.
Ik zit te springen om werk. Ik ben een 3IG'er. Mijn website mag ik niet vermelden, maar je kunt via mijn profiel meer over mij te weten komen.

Wellicht tot horens.
Groet van Sonja
Bertranda Geplaatst: zondag 20 Juli 2014 23:21
Hallo Watze,

Ik mag in Friesland, Groningen en Drenthe werken. Jij mag mij in jouw vervanglijst zetten en ik zal jou in mijn lijst vermelden.

Groet,
Bertranda
Monique Geplaatst: donderdag 31 Juli 2014 21:28

Dag,

Ik ben een verpleegkundige met ervaring in de palliatieve zorg en een brede werkervaring. Ik ben op zoek naar verpleegkundigen en verzorgenden die samen een team willen vormen in bovenstaande regio. Om samen allerhande zaken te kunnen oppakken.
Mijn ingangsdatum voor Groningen is 15 juli a.s. en voor de regio's Drenthe en Friesland vermoedelijk 15 augustus.
Ik woon zelf in Yde en mijn naam is Watze.
Ik hoor graag van je.

Vr. gr. Watze



Hallo Watze,
Ik ben verpleegkundige en heb brede ervaring. Ik woon in Friesland in de buurt van Leeuwarden.
Ik ben wel nieuwsgierig en zou meer willen weten van je plannen.
Misschien kun je een keer bellen.

Vriendelijke groet,
Monique
Jacolien Polman Geplaatst: vrijdag 15 Augustus 2014 16:52
Hallo Watze

Ik ben ZZP Ziekenverzorgende doe ook mee met de pilot ,Voor de provincie Drenthe houd ik mij aanbevolen, ik ben woonachtig in omgeving Hoogeveen, hoor graag van je

vriendelijke groet
Jacolien

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.