1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

var

Auteur Bericht
Alcida Geplaatst: zondag 22 Juni 2014 16:07
een goede middag allen
ik ben al een aantal jaren bezig als zelfstandige nu heb ik besloten om met de pilot 2014 mee te doen heb al een keurmerk mijn vraag is nu mag/kan je voor de bd met 2 vars werken want ik heb al een var wuo nu moet ik een nieuwe var aanvragen voor de pilot heeft iemand hier ervaring mee door omstandigheden kon ik niet naar de inf. bijeenkomsten alvast bedankt voor jullie reaktie ik ben viger
Nelleke Geplaatst: zondag 22 Juni 2014 21:40
Ja dat is geen probleem: als je bij de aanvraag van je nieuwe VAR vermeldt dat je beoogt mee te doen met de pilot krijg je als het goed is in principe binnen 5 werkdagen een nieuwe VAR-WUO.

De zorgverleners moeten een nieuwe VAR aanvragen op www.belastingdienst.nl. In het aanvraagformulier bij de omschrijving van de werkzaamheden moeten zij invullen: 'AWBZ-zorg op basis van deelname aan de Zorgpilot'. Dat staat dan ook als werkzaamhedenomschrijving op je nieuwe VAR-WUO.
Alcida Geplaatst: maandag 23 Juni 2014 00:36
Bedankt voor je snelle reactie doe jij zelf ook mee met de piot ? Zo ja wat is jou ervaring ermee ?
Nelleke Geplaatst: maandag 23 Juni 2014 07:42
Nee, zelf doe ik niet mee: er namelijk totaal geen duidelijkheid of de pilot volgend jaar een vervolg krijgt. En dan heb je wel de startkosten gemaakt. (keurmerk, Dinz) Ben wel naar een bijeeenkomst van ZZP-Nederland geweest over een andere vorm van samenwerken voor ZZP-ers in de zorg: de ZSO, zou misschien veelbelovend kunnen zijn.
Alcida Geplaatst: maandag 23 Juni 2014 11:08
ik ga op 1 julie in arnhem ben benieuwd wat de plannen zijn maar ik ga wel door ben nu eenmaal begonnen,ik was en ben nog steeds een beetje aan het twijfelen vandaag doe ik de aanvraag voor nieuwe var op de post ik hoop wel dat ik mijn andere var dan niet kwijt raakt en dat ik dat automatisch krijgt toegestuurd ik kijk gewoon en als het mij niet bevalt dan doe ik dat dan niet , ik kan niet wachten om een beslissing te nemen nadat ik op de bijeenkomst ben geweest want dan is het te laat om te reageren dus ik ben benieuwd wat er volgend jaar gaat gebeuren.
ok groetjes en bedankt

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.