1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Palliatieve zorg via AWBZ Pilot 2014

Auteur Bericht
Lucia Geplaatst: donderdag 19 Juni 2014 22:47
Ik ben op zoek naar serieuze zzp Verpleegkundigen collegae die samen met mij een team willen starten om via de AWBZ ZIN pilot 2014 palliatieve zorg te leveren.
Ik heb al een contract voor 2014 met Zorg en Zekerheid en ben op zoek naar collegae regio Leiden die dat ook hebben of in juli gaan aanvragen.

Met vriendelijke groet,

Lucia
Kristiane Geplaatst: donderdag 03 Juli 2014 13:26

Ik ben op zoek naar serieuze zzp Verpleegkundigen collegae die samen met mij een team willen starten om via de AWBZ ZIN pilot 2014 palliatieve zorg te leveren.
Ik heb al een contract voor 2014 met Zorg en Zekerheid en ben op zoek naar collegae regio Leiden die dat ook hebben of in juli gaan aanvragen.

Met vriendelijke groet,

Lucia



Beste Lucia,
Een heel goed idee.
Ik ben geen verpleegkundige maar juist een coach voor de familie in een terminale situatie. Mijn kracht is het de familie en de stervende op een individuele manier te begeleiden in samenspraak met thuiszorg en huisarts/familie uiteraard. Ik zie het als mijn taak de situatie die vaak erg beladen is, voor een ieder te verlichten zodat van beide kanten in vrede afscheid genomen kan worden.
Mijn opleiding is HZWZ 2, dus we zitten elkaar niet in de weg.
Ik hoop van jou te horen,
Hartelijke groet,
Kristiane
[contactgegevens verwijderd door forumbeheerder, contact kan via het berichtensysteem]
Randhana Geplaatst: donderdag 03 Juli 2014 15:11

Ik ben op zoek naar serieuze zzp Verpleegkundigen collegae die samen met mij een team willen starten om via de AWBZ ZIN pilot 2014 palliatieve zorg te leveren.
Ik heb al een contract voor 2014 met Zorg en Zekerheid en ben op zoek naar collegae regio Leiden die dat ook hebben of in juli gaan aanvragen.

Met vriendelijke groet,

Lucia



Beste Lucia,

Ik weet niet veel af van deze vorm van contracten, maar klink erg interessant. Ik ben voornemens om op korte termijn te starten als ZZP-er. Ik ben geen verpleegkundige, maar heb wel de opleiding Sociaal Pedagogisch Begeleiding met goed gevolg afgerond (diploma) en ben nu de laatse hand aan het leggen aan mijn scriptie voor mijn diploma Sociaal Pedagogisch Hulpverlening. Ik heb ruime werkervaring als begeleider in de zorg en heb verschillende werkzaamheden en doelgroepen begeleidt. Ik heb onder andere de volgende werkzaanheden verricht.
- helpende (ouderenzorg);
- voedingsassistente (voor ouderen);
- dagbesteding voor jongeren;
- metorschap voor jongeren die dreigen van school af te gaan;
- gewerkt als begeleider in een jeugdgevangenis;
- begeleiding van jongeren met epilepsie;
- begeleiden van ex-gedtineerden naar een woning, scholin en een baan;
- Thuisadministratie

Ik zou heel graag wat meer willen weten over deze vorm van werken en of ik mee zou kunnen doen om als team te starten.

Met vriendelijke groet,
Randhana
[contactgegevens verwijderd door forumbeheerder, contact kan via het berichtensysteem]
Barbara Geplaatst: donderdag 03 Juli 2014 23:25

Ik ben op zoek naar serieuze zzp Verpleegkundigen collegae die samen met mij een team willen starten om via de AWBZ ZIN pilot 2014 palliatieve zorg te leveren.
Ik heb al een contract voor 2014 met Zorg en Zekerheid en ben op zoek naar collegae regio Leiden die dat ook hebben of in juli gaan aanvragen.

Met vriendelijke groet,

Lucia



Beste Lucia,

Ik ben verpleegkundige en heb ruime ervaring in de palliatieve zorg.
Ik woon in Leiden en werk momenteel voor bemiddelingsbureaus in de regio Den Haag/Leiden e.o.
Ik wil heel graag met jou in gesprek.
Ik heb nu geen contract met een zorgkantoor voor de pilot.
Ik heb er wel vaker over nagedacht om dit wel te doen maar het is erg moeilijk om serieuze collegae te vinden.
Ik hoop snel van jou te horen.

Met vriendelijke groet,

Barbara
Nelleke Geplaatst: vrijdag 22 Augustus 2014 18:13
Houden jullie er rekening mee dat de AWBZ in 2015 helemaal niet meer bestaat en dat het absoluut onduidelijk is of de pilot voor ZIN door ZZP-ers in 2015 via de zorgverzekeraars voortgang zal vinden? De berichten waren vorige maand in ieder geval nog zeer ongunstig, zie http://www.elsevierfiscaal.nl/fiscaal-actueel/nieuws/nieuws/3502/zorgkantoren-weren-zzp-ers-voor-2015

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.