1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Palliatieve zorg via AWBZ Pilot 2014

Auteur Bericht
Lucia Geplaatst: donderdag 19 Juni 2014 22:47
Ik ben op zoek naar serieuze zzp Verpleegkundigen collegae die samen met mij een team willen starten om via de AWBZ ZIN pilot 2014 palliatieve zorg te leveren.
Ik heb al een contract voor 2014 met Zorg en Zekerheid en ben op zoek naar collegae regio Leiden die dat ook hebben of in juli gaan aanvragen.

Met vriendelijke groet,

Lucia
Kristiane Geplaatst: donderdag 03 Juli 2014 13:26

Ik ben op zoek naar serieuze zzp Verpleegkundigen collegae die samen met mij een team willen starten om via de AWBZ ZIN pilot 2014 palliatieve zorg te leveren.
Ik heb al een contract voor 2014 met Zorg en Zekerheid en ben op zoek naar collegae regio Leiden die dat ook hebben of in juli gaan aanvragen.

Met vriendelijke groet,

Lucia



Beste Lucia,
Een heel goed idee.
Ik ben geen verpleegkundige maar juist een coach voor de familie in een terminale situatie. Mijn kracht is het de familie en de stervende op een individuele manier te begeleiden in samenspraak met thuiszorg en huisarts/familie uiteraard. Ik zie het als mijn taak de situatie die vaak erg beladen is, voor een ieder te verlichten zodat van beide kanten in vrede afscheid genomen kan worden.
Mijn opleiding is HZWZ 2, dus we zitten elkaar niet in de weg.
Ik hoop van jou te horen,
Hartelijke groet,
Kristiane
[contactgegevens verwijderd door forumbeheerder, contact kan via het berichtensysteem]
Randhana Geplaatst: donderdag 03 Juli 2014 15:11

Ik ben op zoek naar serieuze zzp Verpleegkundigen collegae die samen met mij een team willen starten om via de AWBZ ZIN pilot 2014 palliatieve zorg te leveren.
Ik heb al een contract voor 2014 met Zorg en Zekerheid en ben op zoek naar collegae regio Leiden die dat ook hebben of in juli gaan aanvragen.

Met vriendelijke groet,

Lucia



Beste Lucia,