1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Jezelf promoten bij de gemeente

Auteur Bericht
Joyce Geplaatst: vrijdag 16 Februari 2007 18:35
Hebben jullie ook ervaring met de gemeentes die nu de WMO uitvoeren en hebben jullie al bij de gemeente kenbaar gemaakt dat je beschikbaar bent als zorgaanbieder voor clienten met een PGB?


Grroetjes

Joyce
Geplaatst: vrijdag 16 Februari 2007 19:04
de gemeente kan hier niet zoveel mee. zij organiseren en beheren de awbz erkende in natura zorg. en zijn niet verantwoordelijk voor pgb zorg en zullen voorzichtig zijn met hun advies om zorgvragers hier heen te sturen. zij hebben met de ïn natura"zorg al moeite gedaan om de beste zorg voor de juiste prijs aan te bieden. er zijn soms zoveel aanbieders dat zij daar niet de verantwoordelijk voor willen of kunnen nemen. wel mag je misschien een folder achterlaten. of kun je over en weer betrokken zijn, zodat een individueel medewerkers nog wel eens keer jou uit enthousiasme aan wil raden. maar daar zullen ze gereserveerd in zijn.
Joyce Geplaatst: dinsdag 20 Februari 2007 13:38
Mijn gemeente (Zoetermeer) is mij pas medegedeeld,
daar kun je flyers inleveren. Ze geven geen advies maar budgethouders kunnen die evt. meenemen. Verder hanteert men een opgaaf van de ingeschreven zorgaanbieders bij de KvK.

Misschien een goede tip voor jullie eigen gemeente
of misschien een politieke partij in je gemeente.

Succes

Joyce

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.