1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Starten patriculier verzorgingshuis

Auteur Bericht
(verwijderd) Geplaatst: maandag 31 Maart 2014 15:02
Hallo allemaal,

Onlangs is het mij gelukt om na jaren mijn droom te verwezenlijken: de start van een eigen particuliere verzorgingsinstelling voor ouderen met een psychogeriatrische aandoening. Het pand en de financiering zijn rond, maar mis nog eigenlijk een uitgewerkt stappenplan. De opening staat gepland voor 1 oktober 2014.
Heeft iemand ervaring of tips met wat je wel en niet moet doen? Alle info is welkom!
Groet en alvast bedankt,
Mark
Pieter Geplaatst: maandag 31 Maart 2014 20:42
Hallo, enige jaren geleden heb ik ook een plan uitgewerk om particulier klienschalige zorg te leveren . Wij hebben boekhouder in handen genomen en alle kosten vaste en variabele berekend op een bezetting van 8 bewoners.Tevens doe je een buurt onderzoek of er behoefte is aan particuliere zorg.Verder wil je clienten met een pgb of zin,welk tarief ga je vragen aan je clienten voor de hotelmatige diensten,personele bezetting berekenen aan de hoeveel clienten bij je kunnen wonen.Zo kan ik wel doorgaan er komt veel bij kijken om voor jezelf te beginnen. je zou ook eens kunnen kijken op de website van Huize Anna { website deleted by moderator: commerciële links zijn niet toegestaan op het forum } een particulier huis in middenbeemster de eigenaar staat je graag ter woord ik heb er korte tijd gewerkt.Succes met je onderneming.mvg Pieter.
(verwijderd) Geplaatst: dinsdag 01 April 2014 10:45

Hallo, enige jaren geleden heb ik ook een plan uitgewerk om particulier klienschalige zorg te leveren . Wij hebben boekhouder in handen genomen en alle kosten vaste en variabele berekend op een bezetting van 8 bewoners.Tevens doe je een buurt onderzoek of er behoefte is aan particuliere zorg.Verder wil je clienten met een pgb of zin,welk tarief ga je vragen aan je clienten voor de hotelmatige diensten,personele bezetting berekenen aan de hoeveel clienten bij je kunnen wonen.Zo kan ik wel doorgaan er komt veel bij kijken om voor jezelf te beginnen. je zou ook eens kunnen kijken op de website van Huize Anna { website deleted by moderator: commerciële links zijn niet toegestaan op het forum } een particulier huis in middenbeemster de eigenaar staat je graag ter woord ik heb er korte tijd gewerkt.Succes met je onderneming.mvg Pieter.



Hallo Pieter,

Dank voor je reactie!

Groet, Mark

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.